Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 255 ggr
League
0

OT På rygg i sängen...

Ja, jag har gjort det igen, gått en hel dag utan att äta…

Så nu när jag har ätit har jag fått världens djävla magknip! Det enda som hjälper är att lägga sig platt på sängen och andas lugnt.. då dämpas allt… *pust*… E på gränsen till tårar och lovar mig sj för femtielfte gången att aldrig göra om det!

Jag e dum som plågar mig sj på detta viset…

LiindaLarsson
0

varför äter du inte?

League
0

kan gå typ 10 timmar innan jag känner mig hungrig. Jag "glömmer" bort att äta…

Telefonkontakt
0

#2 känner igen det där, har lidit av samma sak. Nu är jag konstant hungrig istället >.<

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

LiindaLarsson
0

haha innan jag vart tillsammans med min pojk vän kunde jag äta vanliga jätte frallor  men bara 2 om dagen sen åt jag inte mer,., nu äter jag som en vanlig människa men det där pågådd i ett halvår.. när jag modde dåligt över min brors död m.m

League
0

Jag tror det beror på att jag jobbar som jag gör… så kroppen vänjer sig,

… sen när jag e ledig så tror den att den e på vila medans jag springer runt i stan och shoppar.

tokage
0

Oj, vad det gäller mat så är väl jag inte världens duktigaste, hehe… Jag höll på att hamna i anorexia förut, men det var typ medvetet, för jag ville svälta mig själv. Nu vet jag iallafall bättre, och kämpar för att gå upp i och får proffesionell hjälp för det Skrattande

Jag får inte gå ner i vikt då jag tydligen är väldigt mager, jag har aldrig sett mig som sååå mager som doktorn säger Skrikandes (171cm lång, väger 41kg).

Jag brukar också glömma att äta =P, jag helt enkelt… bara glömmer Oskyldig

Sara
0

Jag tycker inte om att äta.. Mat äcklar mig så jag mår illa rätt ofta när jag inte kan komma mig för att tvinga i mig mat. Ofta så blir det choklad eller bullar istället.

Antagligen därav mina extra kilon.. Först tror kroppen att den svälter och lagrar allt + att det jag äter är detmycket socker och kolhydrater i.

Sara

League
0

mm, det blir en ond cirkel. men på mitt jobb e det så, att äter jag inte var 4:e timme så sover jag :P

Theres
0

jag brukar bara äta en gång om dagen för jag är typ aldrig hungrig längre…

golf.ifokus.se

[tiiia]
0

#0 känner igen det där :(

_troll_
0

#0 känner oxå igen det där, kom precis hem från 6h praktik, ingen mat på hela dagen.. hinner inte, orkar inte, kommer inte ihåg att äta =/

League
0

Det jag inte förstår e varför man inte kommer ihåg det? jag menar, man kommer ju ihåg hur ont man hade i magen^^

jaja.. men nu har det gått över och man är människa igen :)