Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 400 ggr
tokage
0

Iller som behöver omplaceras i Januari-Mars?

Hejsan, ja då är jag på jakt efter min första iller. Men kan dock inte ta emot en iller föränn i januari, februari eller i mars. Allt hänger på om allt går som det ska med min "stuga". Eftersom jag och illern ska bo där inne (en liten stuga på ca 16kvm precis utanför huset). Eftersom de bygger stugan så illersäkrar vi den direkt, och ser till att saker som illern kan göra sig illa på inte är tillgängliga, samt att den inte kan ta sig igenom någon liten springa nånstans eller dylikt.

Men jag letar efter en iller redan nu. Så om ni har en liten sötnos som behöver ett nytt hem, men inte så akut, så vorde jag tacksam! Det skulle vara kul att få hälsa på illern några gånger innan vi hämtar den, samt ha lite bilder och så. Kön eller färg har ingen betydelse. Ska helst vara någorlunda snäll, jag är van vid att bli biten och riven av alla olika möjliga djur, så det stör mig inte så mycket, men skulle vara trevligt om den var någorlunda snäll. Då vi ska fixa mitt golv så att inget förstörs om det händer lite olyckor på golvet så är det med att vara rumsren inte det viktigaste, jag har dessutom bra med tålamod när det gäller djur, så det ska jag klara av.

Om du vill veta lite mer om mig och de djur jag har hemma samt min djurvana, så går det bra att maila mig och fråga. Jag är 15 år, men min mamma och styvpappa ställer upp och hjälper till med den vid behov. Jag bor i Spånga (stockholms län), och det skulle underlätta om illern befinner sig i stockholmsområdet.

Ni kan kontakta mig här på iller.ifokus sidan, via mail (tokage.tokage@hotmail.com), ni kan även lägga till mig på msn om ni vill prata där, det är väldigt smidigt. Ni kan även ringa mig på 070 407 79 49.

Berätta gärna om hur illern är samt hur ni har skött den. Vad jag har förstått så har illrar väldigt olika smaker också, så säg gärna vilket foder illern gillar bäst, så ser jag till att vi kan skaffa just det fodret tills illern kommer hit!

Vänliga hälsningar, Antonia. Glad

tokage
0

*putt*, tar upp inlägget lite. Jag vet att det kanske är lite tidigt att leta efter iller när jag inte kan skaffa föränn om ett par månader. Men kan vara kul o veta vilken man ska ha innan, så man kan ha bilder och allt Skrattande

Telefonkontakt
0

Blocket funkar kanske när det närmar sig, de behöver också nya fina hem :)

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

tokage
0

#2 Jodå, kollar där varje dag i hopp om att hitta nån liten sötnos! Skrattande. Den som väntar på nått gott, väntar aldrig för länge! Men jag är lite ivrig! =D