Iller iFokus

Iller

Etikett: medlemmars-illrar
Läst 486 ggr
Remaining
0

Hemisada-Ferret jag gjort =)

http://www.freewebs.com/rrremaining/ , Skriv gärna vad ni tycker om den :)

FerretCrow
0

riktigt fin sida=)

Norrskenets
0

gör den till en länk http://www.freewebs.com/rrremaining/

Fin sida=), men SveLands Försäkringar försäkrar vell inte illrar längre, det är bara Agria som försäkrar illrar nu va ja vet.=/

FerretCrow
0

min kommer nog snart läggas ut den oxå=)

emoflickan
0

#2, stämmer det är bara agria som har illerförsäkring nu, var ett par år sedan sen SveLand hade.

Norrskenets
0

#4 ja jag hade för mig det ja också.

[tiiia]
0

alla hanar väger inte mellan 1.3 till 2.5 kilo. många hanar väger runt ett kilo bara. i övrigt. fin sida.

sarae
0

fin sida! men en del som inte stämmer…tex. vaccinet Fervac D, det finns inte längre. Utan det är ett nytt vaccin som gäller, och det har även andra intervaller. Sen e det lite andra små saker som inte e helt korrekt. Men ananrs massa bra matnyttig info!

ferretgirl
0

Kommer i början av nästa år (för hoppningsvis) ut med min hemsida, Trollvalparnas hörna går den under för tillfället, men kommer troligen att ändra lite i namnet om jag kommer på något bra. Men det ska innehålla Trollvalparna eller Trollvalpen´s ……… något. Vi får se, men jag jobbar fortfarande på den. Ska ha lite mera foto av dom "gamla valparn som är föddas sedan 02 och fram till i år. Så det är 40-tal illerägre jag ska ha tag på, men några har bytt både adress och telenr. En iller har bytt ägare (vad jag vet), men tyvärr så är den illern död idag, men jag har foto på honom som jag kan lägga upp.

sarae
0

jag skulle uppskatta att du hänvisade till mig som författare av artikeln med A vitamin, då det är JAG som skrivit den. Jag anser att även om du ändrat några ord, samt tagit bort delar, så står det fortfarande klart att det är min artikel.

Mvh Sara

[tiiia]
0

känner igen väääldigt mkt av det jag läser från andra sidor på internet. något ord omkastat i nån mening här och där. Men det är verkligen inte schysst att göra så mot dem som verkligen har lagt ned sin tid på att skriva ihop dessa saker. ändra om eller ta bort helt. Ge credit till dem som du har "lånat" information av och länka till dem. Och fråga dessutom om det är okej !

berry892
0

Fin sida ska kolla närmare på den när jag kommer hem ikvällGlad

Faxlin
0

Vill också påpeka att du bör skriva med iller.ifokus också samtidigt som du skriver ut att artikelförfattaren är sarae.
Detta då artikeln är publiscerad här och det är jag som fått rättigheterna till artikeln av sarae.

Mvh ÅsaF sajtvärd

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars