Vad säger ni om det här!!

All i want for christmas is thiiiiiis…

Uuuh. fancy. Billig förstår jag? ;)
hehe den såg dyr ut. skulle dock inte våga köpa den till mina illrar iaf eftersom att den är lite väl hög. iaf för mina små klumpiga korvar ;)
Wow! Vart köper man en sån? Verkar ju hur fin som hellst!

Du vill inte köpa min oanvända ställning? min aillrar använder den inte, pengar i sjön verkligen :(
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

shittt vad fin :9 måsta haa
#4 Inte? Den ser ju verkligen ut som en bra lekplats för dem!
Vet du var man kan köpa den?

#6 på djuraffärer? vi köpte vår på Grizly i norrköping
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
#7 Okej. Ska kolla runt lite. Har inte sett någon så stor i en djuraffär någon gång men finns säkert på nätet nånstans. :)
http://www.becats.se kommer kattställningen ifrån:
Höjd: 188 cm
Bas: 70*60 cm
Vikt: 36,7 kilo
Pris: 1 395:-
Jag har själv en (se bild som du klickar fram i högra hörnet) och den uppskattas MKT. Dem klöser sina klor till och med. Jag var rädd för höjden från början på den jag har, men det är inga problem alls. Dock är den som jag postade i #0 betydligt högre men man kanske kan göra ngt skyddnät runt om. Deras klösställningar är av ordentlig kvalite.
Den här ----> ( se nedan )
Har vi hemma till kissekatter och den är såååå älskad. Kommer även ifrån samma.
Goliat
Höjd: 224 - 238 cm
Vikt: 32 kilo
Pris: 2 995:-
Trots att den väger 32 kg så kan var lilla kisseunge som väger kanske 2-3 kg komma i en rasande fart och få hela ställningen i gungning trots att den är förankrad i taket.
#9 Okej tack! Ska kolla in sidan! :D

#0 Vilken snygg, verkligen bra gjord för en iller=D
haha ja, i våra ögon är det väl en illers dröm.. Men i deras ögon? ;)

Häftig

Undrar varför man har placerat upp massa supersmå kattungar högst upp på ställningen i #0? Känns inte som om kattungarna är stora nog att själva ta sig upp dit, samt att de skulle uppskatta det… hmmm, anar reklamsnuveri, vem vill inte ha såna kattungar? :)

finns det ingen annan normal sida med katt saker?
Jag trodde att illrar gillade tunnlar mera, eller är dom som katter, gillar att vara högt upp ^^?

#16, det är olika. Men alla våra illrar gillar att vara på högsta platsen och titta ibland.

Djurmagazinet har massa olika som man kan beställa, köpte en där…en ska e att dom e ganska dyra men väldig bra då den jag köpte har stegar till varge vånig..bra för klupiga illrar..=)