Iller iFokus

Iller

Etikettersajtenifokus
Läst 118 ggr
Faxlin
0

Ny funktion: Betygsättning

Nu finns det en ny funktion här på sajterna, nämligen möjligheten att aktivera en betygsättning (f n på en skala 1-5). Användningsområden kommer man nog på allt eftersom, men som exempel kan jag tänka mig på betygsättning av olika iller relaterade sajter, foton, filmer, illerfenomen mellan himmel och jord…:)

Betygsättningen aktiveras enkelt genom att kryssa i rutan som syns nedan här, när ni skriver ett nytt inlägg.

Först ut, vad tycker ni om denna nya funktion?

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Madde
0

Jag tycker att det verkar som en rolig fuktion. Ska bara försöka komma på när jag ska använda den. Men det löser nog sig ska jag tro. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Faxlin
0

haha, vi kommer nog alla på något bra. ;-)

Audiatur et altera pars

Madde
0

Mmm. Gäller bara och tänkt till. =) Men det blir nog mer självklart ju mer man använder det. =)

Faxlin
0

Säkert är det så. Jag sitter också och klurar på lite saker att kunna använda det till. hihi

Audiatur et altera pars

AmmiG
0

Intressant funktion. Jag la mig på en neutral 3a. Tycker det är lite svårt att tycka något, innan den varit i bruk ett tag. Det handlar ju lite om hur den kommer att bli använd framöver. :-)

Madde
0

vi får ställa frågan igen om ett tag. Så kan man ju svara på hur den har fungerat och så. =)

Faxlin
0

Ja det lät som ett bra förslag Madde. Då får vi mer veta vad som verkligen är bra.

Audiatur et altera pars

ferretgirl
0

Bra förslag Åsa, det är alltid kul att få rösta på en liten pälsboll man gillar.