Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 359 ggr
Velsan
0

OT Självporträtt :P

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hehe hade tråkigt igår så bestämde mig för att fixa lite nya profilbilder på mig själv :P

Så tog ett bad först men somnade i badet, sen ville jag bara gå å lägga mig :P men var tvungen att genomföra min idé. Bara att mitt i min lilla photosession så plingar de på dörren! Jag spelar ashögmusik, är naken å dessutom mycket skumt sminkad. Den som plinga på skulle börja undra :P Sänkte musiken å kolla genom kikhålet. Den på andra sidan ringde på, banka på dörren, va nån kille med randig tröja å pärm under armen så jag bestämde mig för att inte öppna :P Pärmar är aldrig bra. Hörde sen när han va till grannen, "har du din TV på?".. aha var som jag trodde :P TV lisencs snubbe :P Martin har sagt att jag bara ska säga att jag inte har nån TV oavsett. Men jag e så dålig på att ljuga så va bäst att inte öppna :P

Hur som helst, så här blev slut resultatet :P

Velsan
0

samma med färg

Velsan
0

ögat

Velsan
0

orienten :P

Robinsnel
0

hehe, sikket företag! Räcka ut tungan snygga bilder.

Velsan
0

har man tråkigt så har man :P

Qviq
0

Gud va bra du på att sminka… Är glad att jag ibland lyckas lägga en bra ögonskugga. Vackra bilder

"Chaos is a friend of mine."

sarae
0

haha jisses! mycket vackra bilder! gillar särskilt #2

Ceciliaolucifer
0

fusk när man kan photoshopa så bra som du ju.,

Stinko
0

Fina bilder! :)

Påtal om TVn… Min pojkväns gamla polare öppnade dörren en gång då ngn kom och skulle kolla det. Mannen frågade om pojkvännens polare hade någon TV, han svarade att han var blind, så vad skulle han med en TV till.
Var bara tvungen att säga det, tyckte det var så bra påkommet! :)

Velsan
0

ja photoshop e bra, speciellt eftersom de enda ljus jag har är en byggstrålkastare som ger orange ljus :P Men ändrar bara färger, tycker inte man ska ändra formen på nått iaf :)

Ceciliaolucifer
0

#10 Det var menat som ett skämt :) häftiga bilder!

Norrskenets
0

Va snyggt=)

JossanH
0

ja, shit vilka fina! äslkar din sminkning!!! AAASläckert Vanja!

Sajtvärd på Iller.ifokus