Iller iFokus

Iller

Etiketter: utställningarträffar
Läst 1499 ggr
sarae
0

Iller.ifokus Julträff i Göteborg

För tredje året i rad bjuder jag till julträff hemma hos mig i Göteborg. Förra året gästades vi av nästan 20 tvåbenta och ännu fler fyrbenta som knödde in sig i min lilla etta. Trångt? ja! Trevligt? Oerhört!

Så nu är det dags igen, Lördag den 1 December klockan 14 träffas vi hemma hos mig för att fira in julen i illernstecken.

Jag bjuder på enkel jul fika, men ni får även ta med nått eget om ni så skulle önska.

Vi kommer att ha julklapps byte för de som vill, ta då med en present per iller till ett värde av 25-30 kr/st

Alla är välkomna, med eller utan iller, för en dag i trevligt sällskap.

Anmälan görs till mig via pm eller på sara.edsler@comhem.se i samband med anmälan får ni även vägbeskrivning. Lämna namn på dem som kommer och antalet illrar ni tänker ta med er. Jag tar emot anmälningar tills min lägenhet måste betraktas som fylld ;)

Det kommer även att finnas puffar, kramkompisar och iller.ifokus böcker till salu.

Klarsferrets kommer även att vara på plats med sin Skills butik, så passa på att handla graverat glas, illersmycken, illerprydnader, namnbrickor och anat smått och gott!

Om ni önska sälja något på träffen, ta då kontakt med mig så kan vi säker ordna det!

OBS! Efter tråkigheter med öronskabb på tidigare träffar ber vi er kontrollera att er iller inte har öronskabb innan ni kommer.
Öronskabb märks genom att illern kliar sig ovanligt ofta samt har en svartaktig sörja I öronen. Eftersom öronskabb är otroligt smittsamt ber vi er respektera detta och inte ta med er iller om ni misstänker öronskabb.

Hjärtligt Välkomna!!

Faxlin
0

hmm, liiite långt kanske. Men har du plats för Veronica och mig och 12 illrar? Oskyldig

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

[jenkass]
0

suck, min mamma fyller år den dagen så ska fira henne :( Men hoppas vi ses på träffen i alingsås ist

sarae
0

#1 heheh klart jag har! då e vi redan uppe i 25 illrar hehehe

Faxlin
0

#3: Tänker du på att vi har flera olika läger. Vi måste kunna dela av dem i 4 olika grupper. Varav tre av grupperna inte får blandas med andra illrar alls, för då dör de. Alltså inte mina. Men, jag har en ide, kan du inte byta till en fyra tills vi kommer?

Audiatur et altera pars

sarae
0

#4 eehhh snarare till ett slott :P

Faxlin
0

#5: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, Gör du det? För min skull?? Du är såååååå söt.

Audiatur et altera pars

elmo
0

Är det någon som ska upp från skåne? I så fall hade jag kunnat tänka mig att följa med.

Raja
0

Attans det blir ju mitt i flyttlasset Räcka ut tungan Men kanske hinner man smyga iväg en stund. Hur många går det att få in hos dig utan risk för klämskador?

sarae
0

#8 hehehe med lite vilja våld å vaselin går det inrätt många ;)

nä men som mest har vi varit ca 20 pers..å då var det TRÅNGT!…nu tror jag det e ännu mer trångt eftersom jag möblerat om lite dumt, men finns det hjärterum så finns det stjärterum ;)

Raja
0

#9 synd att det är så ont om träffar, speciellt på vintern. Det kanske skulle vara välkommet att ordna en egen träff lite längre fram? Om jag bidrar med tilltugg kan andra bidra med illrar och trevligt sällskap Räcka ut tungan

Hoppas du inte tar illa upp om jag petar i din tråd Sarae Glad

elmo
0

ingen från skåne??

NoraDede
0

åhh varför e de så långt till er=(

sarae
0

Klarsferrets kommer att finnas med på träffen med sin skills butik

Norrskenets
0

Önskar att man kunde komma men det är så långt=(

ferretgirl
0

Ska hör med Bertil om vi kan köra upp, vet ännu inte om han ska jobba den dagen. Men jag ska prata med honom iallafall.

sarae
0
sarae
0

tar å puttar lite till…än kan vi nog knö in lite fler här hemma ;)

sofie
0

Jag och flickorna kommer. Man kan ju inte missa detta. Hade så trevligt förra året ;)

Marina
0

Vi kommer :D Vi ska upp till Gbg den helgen.

Åker från Karlskrona men har tyvärr ingen plats i bilen efterom vi har illrarna i baksätet o s ska vi ju ändå va där fre-sön tror jag så.

[jenkass]
0

om varorna från ferret couture har kommit så kommer jag gärna förbi å hämtar dom då vi ska till gbg å julshoppa, dock utan illrar.

holtz
0

Är jag och mina tjejer medräknade? För vi kommer och ser snygga ut!

minja
0

Är kankse ute i sista sekunden. Men jag och till och med KILLEN kommer! Om vi får plats vill säga.

sarae
0

#21 klart ni  medräknade ;) snygga e ni la alltid?

#22 än e det ett tag kvar till träffen så du e absolut inte sent t ute ;) Kul att du lyckas släpa med dig killen!!!

wild_child__
0

#23 gör de något om ja blir lite sen?? till träffen…
skall plocka upp min kotte kille samma dag :D

minja
0

Sara. behöver du några stolar? Vi har fyra barstolar som är lätta att ta med.

sarae
0

#25 hmm inte en dum tanke! Jag ska ta å räkna lite på hur många stolar jag har, sen kan jag väl återkomma om det behövs? förra året klarade vi oss men det var knappt :)

minja
0

Ja, dom går ingenstans Räcka ut tungan, och det är en hel vecka kvar. (ursäkta dårlig humor men jag är jätte trött).

sarae
0

putteliputt å hoppas på fler träffsugna!

holtz
0

Oooh. Måste ut nu i veckan och köpa julklappar ;)

sarae
0

alla mina e fixade….ska bara orka slå in dem..det var lättare när de bara var 2 ;)

holtz
0

Det var lättare när det bara var en Räcka ut tungan

sofie
0

Åhh jag måste också köpa julklappar. Blir bara två stycken som tur är. Flickorna får dela med sig när dom kommer hem till dom andra.

Marina
0

Vi köpte julklappar igår :D Hoppas de två små illrar som får dem kommer bli glada ^^ Ser väldigt mycket fram emot lördagen!! Vi åker upp redan imorrn, ska shoppa då o gå på universeum. Sen efter träffen på lördag ska vi på lisebergs julmarknad :D wii så mysigt!!

wild_child__
0

#33 Haha hoppas att ni får bättre väder än oss när vi var där :p

gick där i 4 timmar med sambons föräldrar i blåst och regn
snacka om att kroppen va blå av kylan när man kom hem :P

wiie snart lördag :D

Theres
0

Jag vill :(

golf.ifokus.se

[jenkass]
0

Ha så kul nu =))) Hoppas inte yrvädrena river stället ;)