Piffs lära att äta muspinkies
Piff har en ganska konstig stil på att äta ( Något som sarae älskar med han ) :P
Han skall äta allt mot väggen….
Så i förrgår så blev ja trött på att bara maja käkade muspinkies och då var dagen att lära Piff att äta pinkies, stack till kylen, tinade upp en stycke pinkis och ut till Piff, ville han ha den? neeee…. *suck*
Då kom jag på de lilla sättet med laktos fri grädde som man fått tips om. Doppade pinkisen lite lätt och serverade till Piff, han tog den och trykte den mot väggen *urk* bet av en liten bit , la den på golvet och gick! *grrr*
Gjorde ett nytt försök, och då skulle han ta tag i den men drog för hårt och ja råkade hålla kvar… :S kan ni se bilden?? USCH!
Han slet den i 20 delar, den lilla upptinade saken, ååh så vidrigt, sedan har man sambon som skrattar högt så trårarna rinner längst kinderna. Hö hö hö super kul..
Till slut så åt han upp hela *jippi*
och nu idag så tackade han och togemot en ny pinkies, dock slapp ja torka små blod fläckar från väggen idag :P
HAHAHAHA han e ju så underbar killen ;) va glad att det bara var en pinkis..tänk att ge honom större byten som han trycker upp mot väggen,) hihihi….men allvarligt, jag har aldrig sett nån med samma stil som han! störtskönt!

kan man ge dom fussies? jag har funderat på de ett tag nu, de finns ju fussies utan någon päls alls nästan, humm, har ju de i frysen också… Igelkotten gillar dom *uuuh* för tycker pinkies är så små, och man får ju egentligen inte ut nått på en sån liten.
spelar ju ingen roll om bytet är större eller inte :P mina kakelväggar i badrummet ser ut som ett mord på något i storlek med han själv när han är klar med den vägen:P
även massa kycklingklet och annat gott som hamnar på vägen :P
#2 fuzzies å vuxna möss är ännu bättre, eftersom en pinkies inte innehåller allt i näringsväg (eftersom de inte är färdig utvecklade) så får de vuxna möss kan man räkna det som en fullvärdig måltid, medans pinkies mest är ett mellan mål rent näringsmässigt.
hehehe niiiiice! precis DÅ man vill att fastighetskötaren ska komma på besök å undra vart du gömmer liken ;)

åh va bra =) då skall dom få detta istället då :P så kan ja sluta ta med pinkies från jobbet :P snor ja bara fuzzies istället :P skall se om dom gillar vuxna med :D
ah eller hur! höll ju på att få panik när dom ringde klockan halv 7 på morgonen och sa att dom skulle fixa mitt element och han hade geggat ner de gamla med blod :P flög upp ur sängen, ner på knäna med skurhinken och svampen :P haha
HAHAHA snacka om panik ;) hur sjutton förklarar man det liksom? säger man till folk att illrar äter kött blir de livrädda som det e..de behöver inte se blodspåren precis ;)
här e det bara pinkisar som funkar än så länge fuzzies leker vi bara med tydligen…suck.

hahahah!
ah man e ju lagom morgon pigg också :P
vad är en fuzzy? :O

hehehe, vilken brutal iller… hahaha.

#Fuzzie är frysta musungar som precis har börjat få päls.
#8 visst är han men de är inget man kan tro när man träffar han :P