Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 276 ggr
flamingooo
0

vill så gärna ha men problem

Jag är väl medveten om allt skit de hittar på och tycker de e lite av charmen med detta underbara djur. Försöker "utbilda" min sambo men vet att han inte kommer klara av det… han blir tokig bara katten försöker gå på bordet.. finns ju egentligen inte så mycket ni kan ge mig råd om där men vet inte hur jag ska göra… flytta, skaffa iaf eller bara ge upp =(

LinLin
0

Låt honom träffa någon väldigt söt och kelen iller och hoppas att han blir kär.. Annars är det nog svårt att kompromissa om ett så kompromisslöst djur som illern.

flamingooo
0

han har träffat men bara ute och på mässa… (drar med honom så fort jag kan för att "förtrolla" honom)

jag känner ingen i skåne som har iller tyvärr annars hade de vatt en bra idé.. iaf om han oxå blir "kär" och blir han inte de har vi ett ännu större problem

AlbaStiffler
0

Prova vara typ semesterhem eller liknande… det är perfekt för att se om det verkligen funkar!!!

flamingooo
0

jo de skulle man kunna göra

KerstinL
0

Synd att ni bor så långt från sthlm annars hade ni kunnat komma hem till oss och gosat med världens mysigaste tjejer!!!  Dom kan nog omvända vem som helst ; )

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Cool

Pandae
0

du är alltid välkommen till malmö för att hälsa på mina tre terrorister..
fast dom e kanske inte de bästa för att förtrolla någon med, dom älskar att dra i folks strumpor som dom inte träffat förr…
de kanske inte din pojkvän e så förtjust i:/

flamingooo
0

#5 och #6 tack så jätte mycket… till dig i malmö kommer vi gärna och hälsar på terroristerna haha… får i så fall förvarna honom och säga att de e så de e som värst ;) haha

ferretgirl
0

Har skickat ett PM till dig med ett tele nr till en som har iller i Skåne.

flamingooo
0

tack #8 med… alla är så snälla här inne =)

Pandae
0

haha mja som värst tror jag inte…:P..finns ju "värre" illrar..
eller ja..:P

Men ni är välkomna att hälsa på.
Camilla (MissFerret) bor med i malmö, pma och fråga henne.
Hon är uppfödare med så hon kan ju va bra o träffa..hihi

flamingooo
0

ja jag har satt upp mig på kö hos henne redan =) men ska höra av mig till henne igen

Pandae
0

Åh oki=D
Mina tre e från hennes uppfödning. Så hälsar ni på får ni ett hum om hur de kanske kan va..eller ngt:P..
^,^

Åhh…vi kan göra ett byte, du får träffa mina illrar, jag får träffa dina chinchillor? Har bara sett sånna i djuraffär och tycker dom ser så mysiga ut:P

flamingooo
0

dom e mysiga… problemet e att jag inte tåler gräs, hö och sånt och de e en jätte viktig del av deras mat =(

Pandae
0

åh ='( fy vad trist=/
ska du sälja dem då el:/?

flamingooo
0

japp lagt ut dem på blocket =(… och smådjurs trådar här på fokus.. tråkigt… härliga djur