Illerhona söker nytt hem
Hej! Tyvärr måste vår fina Sigrid flytta från oss då jag utvecklat allergi. Hon söker nytt hem omgående då min allergi blir värre och värre. Vi köpte henne 2015 från Norrskenets uppfödning och hon föddes i april det året. Pigg och busig som går på lådan utan problem, kan nafsa till vid lek men är väldigt snäll. Hon biter inte mig och min man men det kan hända att hon biter folk hon inte känner. Men de har ju aldrig sagt till henne att de inte vill bli bitna, tror det är därför. Vi hade råttor när hon flyttade in hos oss och det gick bra. Men det var rätt kort tid då jag utvecklade allergi mot dem också. Sedan dess har hon varit det enda djuret. Hon är försäkrad, vaccinerad, chippad och har ett suprelorinimplantat sedan februari 2017. Vaccinationskort och andra viktiga papper följer med. Krav är att hon hålls ur brunst och inte avlas på. Hon ska också hållas försäkrad. Vi bor i Umeå men kan åka en bit för att hon ska få komma till sitt nya hem. Om man vill kan alla hennes saker, även tansportbur följa med. Jag kommer under processen ha kontakt med uppfödaren och hon kommer att bli informerad om vem som blir ny ägare. Skicka gärna sms till mig på 070-325 92 08 om du är intresserad eller undrar något. / Rebecka