Ute och gått i skogen=)
Idag tog jag med mig kameran för att se om jag kunde få lite fina kort på töserna och fick riktigt söta bilder dessutom så här kommer dem=)
började knäppa kort då vi hade kommit in i skogen och såg att kusten va klar, då vissa korkade hundägare släpper sina hundar i skogen fast dom inte har pli på dem så man höll super koll

Sen när vi kom längre upp såg ja stora hund spår men inga människo spår så jag stängde av kameran, tog på mig hanskarna ifall så jag skulle kunna slå till hunden om den gav sig på töserna och tog upp Saga och Saffi som bara ville ner.
Jag började gå ner mot husen igen då jag inte kände mig så säker, spåren va färska och i storlek som en schäfertass så det va ingen liten hund som hade vart där..gick ner och när jag nästan va ute ur skogen så fick ja syn på människospåren h*n hade bara stått där och trampat medans hunden hade fått sprungit lös uppe i skogen.
Tur att man inte va där när hunden va lös, inte en chans att hussen/matten kunnat kallat in hunden om den hade fått syn på töserna.
Sen när vi äntligen va ute ur skogen så ville Saffi upp i luvan och värma sig och såklart fick hon det

Jättefina bilder och speciellt bild 17
Haha :D jättesött och roligt att titta på : D

#26 Tackar=) Ja hon är en riktig snygging
#27 Kul att du tyckte om det hehe, syns imorn

putt=)
så söta de är dina töser ;) härliga vinter bilder!

Hihi!! Det såg ju stört mysigt ut med en skogspromenad
Jo emma, har du hört med dem från härnösand om dom kommer imorrn? TÄnkte att de kan ju va bra å veta. Isåfall måste jag ju städa! ;) Hehehe…

#30 hehe tack*rådnar* töserna tackar så mycket=´)
#31 Ja det va helmysigt och inte kallt ute heller=), lite läskigt med dem stora tassavtrycken bara, rädd att hunden skulle va i närheten och bita tag i mina tussar som tur hade dom gått in*pustar ut*
Japp dom kommer=D så ja får se när vi kommer har inga pengar på mobilen=/. Skulle vi kunna väga mina töser?vill se om dom gått upp mer hehe stor töserna mina=)

Ah.. okej. Men de bli vid 5-6 tiden?!
Annars kan du ju ringa från hemtelefonen.. 155177 har ju ja.
Klart vi kan väga dem :P Bara att plocka fram vågen ju! :D

#33 Japp, okej ringer dig när dom har ringt mig att dom närmar sig, så kommer vi efter ca. 20-25 minuter=). (Har sparat telefon nummret på mobilen nu)
Va bra, spännande att se hur mycket dom väger hehe=D
Va söta de är, verkligen toppen bild nr 17
Längtar verkligen efter att få träffa sötnosarna ^^

#35 töserna tackar så mycket och rådnar lite sött=) Ja den vart verkligen super=)
#36 Ja det är inte långt kvar nu=) ska bli så kul också va det ett tag sen töserna busade tillsammans alla fyra så ni lär få se på illrar med fart hehe, kanske även lite mysfisar då Skorpan brukar vilja sätta min Saga på plats hehe
Vad mysiga bilder :))

#38 Tack, ja vi hade riktigt mysigt=)
Vilka sötnosar då:D
onödig fakta: din iller Saffie heter nästan som min hund (Suffy) :)

#40 Töserna tackar så mycket=)
Jaha hehe (liten rättelse Saffi inte Saffie, noga vettu)