OT Transport hjälp örebro - Göteborg
Jag har annonserat på djurtransport också men eftersom att alla inte är där inne så lägger jag in här också!
Det som jag söker är transport hjälp från Örebro ner till mig i Göteborg, den lilla medresande som vill åka med är en liten kille på 4 år av arten Egyptisk långörad igelkott.
Så om det finns någon som skall resa denna biten eller iallafall en bit på vägen som kan tänka sig att ta med han till mig så hade det varit underbart!
Har inget exakt datum som jag vet att han kan åka så jag är intresserad av alla resedatum som finnes att erbjuda.
Pm:a mig eller skriv här om ni vet att ni skall åka mot Göteborg iallafall =)
Kolla med Elin eller madde. De ska antagligen ner hit om en månad, men det kanske är för sent?
Sara

Inget är försent, själva grejen är att de är bättre för han ju fortare han kommer ner, de är nämligen en igelkott som behöver rehab, så han har aldeles för långa klor, ej van vid människor, osäker mm. så därför skall han ner till oss i Gbg hos våran lilla omplacerings hem här hos oss så att vi kan hjälpa han att få en chans till att kunna bli tam och få ordning på dessa små saker och ta han till vetten också…
Men som sagt allt är av intresse..

puttar

vilka är elin och madde?
Har så dålig koll på namnen här inne