Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 220 ggr
lindhsdotter
0

Min duktiga lilla Luza.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hon är så duktigt min lilla pälsboll!! Nu är hon 70% lådtorr, bara små olyckor ibland.  Men det är en jätteförändring jämfört med början, då var hon inte alls intersserad av lådan.(o detta på mindre än en vecka) Fortfarande har  hon inte bitigt nån av oss, bara lite "hålla fast fingret " när vi leker. Men hon har en massa hyss för sig, gömmer saker i så. Speciellt sonens nappar och när han dricker välling knycker hon flaskan o sticker under soffan. hihi

Vad är det med illrar o pipleksaker? Hittade en gammal pipleksak och hon blir som tokig när jag piper med den. Hon kommer som ett skott o ska gensat ha den.

lindhsdotter
0

Här kommer en rumpbild. =)

lindhsdotter
0

Nannar i mammas säng.

Gilla
0

Så fin Glad

berry892
0

Vilken underbar bild på henne i sängenSkrattande

Norrskenets
0

Va söt hon är, ja min Saga gjorde utanför endast 3gånger när hon va vappis och nu är hon 100% på lådan, spelar ingen roll hur långt bort lådan är utan hon ska till den hehe=) så din tös lär bli 100% hon också ska du se=).

tokage
0

Nej gud vilken underbar bild när hon är i sängen! Det är så man vill krypa in där bredvid henne Skrattande

NoraDede
0

ptroligt söt tös du har där i sängen=)

skrollan
0

vilken gullunge :;)

JossanH
0

ja, piplekasaker kan verkligen trigga en iller. har också en sån här! :)

De är ju även ofta väldigt intresserade av gummi så se upp så att hon inte tuggar på sonens nappar. Stopp i tarmen blir fort akut och är det inte tyg så är det gummi som sitter där… I de festa fallen i varje fall ;)

Söt hon är!

Sajtvärd på Iller.ifokus