Iller iFokus

Iller

Etikett: allmänt-om-iller
Läst 182 ggr
NoraDede
0

Skillnad eller vad tycker ni?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

ja då kommer kortet på storleks skillnaden på miilo och thyra.

snacka om att han kommer krossa henne när dom busar hehe. jag har skaffat miilo en alldeles för liten tjej=P

Norrskenets
0

Huuga liten, hon är verkligen mycke  mindre än mina stor töser hehe ser ut att va nyfikna på varann iaf=) aja ska lägga mig nu men ser fram emot att få se mötandet mellan dem=) nattnatt

NoraDede
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

ännu ett till

NoraDede
0

#1 ja skillnad är det kan jag lova. pch nyfiken va dom miilo håller på att riva sitt rum nu när han vet att hon finns här men jag vet ej om jag vågar låta dom träffas mer då det kanske kan stressa thyra hon busar på oc myser för sig sj nu. eller vad tror ni andra?

[jenkass]
0

hahah va kul det såg ut.. men hade du jämfört med någon av mina tjejer så hade det vart ännu större skillnad Förvånad

NoraDede
0

#4 ja skillnad är det=) jasså har du ännu mindre honor eller har du större äån Miilo?

Norrskenets
0

#3 hann inte svara då ja gick och la mig men jag tycker iaf det bästa att låta henne få känna in sig i rummet hon är i nu och få ta det lungt och ladda upp sig för idag så hon har lite krafter att träffa stoor killen idag=)

[jenkass]
0

det är väll väldigt ovanligt att honor är större än hanar?? Nej dom är minder än thyra, eller iaf smalare ;)

NoraDede
0

#7 oj oj oj. en sådan hona skulle jag tappa bort jittar ju knappt thyra nu=)

Norrskenets
0

går inte att se juh=(

NoraDede
0

då är google inte klar med scanningen av den

NoraDede
0

det är fortfarande fel på googles sida=(

Norrskenets
0

meh=(

NoraDede
0

kolla den nya tråden =)

Norrskenets
0

Gjorde det nyss hehe=D super söt juh=)

NoraDede
0

#15 tack tack

skrollan
0

vilken skillnad :)

NoraDede
0

#17 ja den är enorm, men Thyra är 4 månader och miilo 7 men jag hoppas hon växer på sig mer=)