Nu har vi passerat 150 medlemmar.
Det var inte en dag försent. Vad kul nu är vi uppe i hela 154medlemmar här på iller.ifokus. Hoppas att vi ska växa ännu mer. =)
Nästa målet är 200 medlemmar. Inte långt kvar nu. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Hurra för detta jätte kul bra jobbat Åsa
Japp, det är superbra jobbat. Nu ska vi försöka åka på ännu mer här inne. =)
Wiiuuu :)
Jiiiiipiiiii, vad kul att vi växer. Hoppas att vi snappt går upp och blir 500, sattsa stort Åsa det är bara bra. Och det är ju alltid bra om vi blir flera som kan svara på alla frågor.
Ja vi gör allt för att det ska bli fler här inne. =) Får se om vi kan marknasföra oss lite på nästa utställning lite bättre. =)

Fan vad roligt =)
Hoppas vi blir MÅNGA fler!!!
Klart vi ska bli fler. Många fler. =)
Ja det var väldigt bra att vi har nått vårat mål med 150 medlemmar! Vi kommer säkert att nå 200 medlemma oxå!
Mvh Plottis
Nu är vi uppe i 158 medlemmar och det ökar hela tiden sakta men säkert. Superskoj. =)

Bra jobbat det är super att vi kommer upp

Visst är det skojigt när vi ökar. Fast det viktigaste är trots allt att de som finns här och de som kommer hit känner sig välkomna här och känner att här är verkligen alla välkomna.
Så länge vi lyckas med det anser jag oss som vinnare:-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

ja du Åsa det har du alldeles rätt i. Kommer själv ihåg att jag var jätte nervös eftersom jag är ordblind och har svårt med det svenska språket så tog det ett tag innan jag vågade att skriva. men det var inget att skriva här alla är välkomnade o man känner att man tillhör den här STORA underbara famijen.
Och det är det BÄSTA med detta iFokus att alla är lika ingen är bäst utan alla hjälps åt .