Nu är det visst bestämt :)
Nu är det visst bestämt, det blir en kompis till Chibbi nästa vår. Vi har pratat om det fram och tillbaka, jag har varit lite mot det medans bengt varit vääldigt mycket för det. Själv anser jag att det räcker med en hund och en iller då man ju ska känna att man verkligen kan ge dom kvalitet. Nu var Bengt hos Jan en sväng igen och hälsade på, dom hade såklart pratat iller,och se han kom där ifrån har han bara pratat om en iller till så nu har jag gett med mig. Han har lovat sköta den oxå precis som Chibbi och det gör han verkligen utmärkt, så det är väl ok om han känner att det är dax för en till. Ska faktiskt bli kul med en till och nu har vi tid att förbereda för det dröjer ju till våren innan Jan får nästa kull.
Okej, ni vill ha en valp till? Annars finns det ju så mycket ompaceringar från alla farmar att hjälpa :)

Ja vi vill ha en valp och som sagt så vill vi ha från den uppfödaren. Det passar oss perfekt att vänta till valpsäsongen eftersom vi ska fixa till lite så illrarna får mer hälsoanpassat med kallare i ett rum och inget ljus, plus att bengt har tankar om att bygga upp så dom får lite mer aktivering, någon slags labyrinttunne så dom kan gå i den upp och ner. Lyckas han lovar jag visa bilder men lite svårt att förklara då jag inte är helt 100 på själv hur han menar. Har dessutom tagit omplacering själv förut och personligen föredrar jag att ha en valp från början.
ok :)