Plugga när man kan ringa veterinären?
Ja, jag har tentavecka, men vad gör jag? Jo, ditter och ringer till djursjukhuset för att se om de har fått in illervaccinet.. Men icke. Jag borde verkligen plugga. men jag hittar på alla möjliga undanflykter för att slippa. att två arbetarkarlar var här och dammsög ventilen i badrummet gav mig en chans att smita också. Den tackar vi för :)
Nä, ge mig inspiration!! Gaah, eller iaf lite lust att vilja skriva 4-6 A4 sidor om hur jag ser på lärarens arbete idag.
Vad läser du, själv har jag alltid tycket om att skriva. Och mina arbeten i alla klasser var ofta på minst 5 dubbla A-4 sidor fulla, ibland så många som 10 st av dom. Tyckte det var skitkul att göra, både att få plocka fram alla fakta och sen redovisa. Brukade nästa alltid få börja med mina föredrag, för även om dom var på 20 sidor totalt, så redovisade jag alltid på under 20 min. Men det är kanske så att du inte tycker att det är något kul du ska plugga in, då kan det vara segt det var det för mig när jag t.ex fick svenska författare att skriva om. Det var pest.

Maria, har du inte börjat än? du skulle ju börjat igår ju :O men okej då.. om du gör klart allt ditt arbete helt färdigt så snart som möjligt, typ väldigt exakt nu, så får du baka kaka efteråt när du är klar.. en stoor mumsig kaka. (ring gärna när du är klar så kommer jag och hjälper till att äta upp den ;)

ojoj, missat svaren. jag pluggar till förskolellärare.. Och det arbetet är inlämnat.. nu har vi tre examinationer fram till den 3e december.
Och jag har fortfarande inte fått min kursbok.. *svär å gormar*