Iller iFokus

Iller

Etikett: allmänt-om-iller
Läst 436 ggr
Simuala
0

illerkontakt i Hälsingland

Jag har varit fashinerad av dom fina små djuren i många år nu, och det skulle vara så otroligt kul att få träffa en iller på riktigt för att lära sig mera om dom. Så om det är någon med iller som bor i Hälsingland , så får ni väldigt gärna höra av er så kanske vi kan ha en liten träff.  // Linnea

Norrskenets
0

Det brukar va illerträffar i gävle och huddik ibland, men ja funderar om man snart ska dra ihop en illerträff i Sundsvallsområdet=) så om du inte har nått annat för dig den dan så är du välkommen att komma såklart=)

Simuala
0

Men det skulle vara jättekul, Sundsvall är lite lagom långt bort.  jag håller mig uppdaterad om vad som händer på sidan så kanske jag dyker upp på någon illerträff.

Simuala
0

Fast det skulle ju vara ännu bättre i Hudik eller Gävle för min del… lite lättare att komma fram.

men jag tar dom tillfällen som bjuds.

Norrskenets
0

Ja om det blir träff så skrivs det oftast här inne=)

Simuala
0

När ni hade haft träff i Hudiksvall sist så såg jag det dagen efter… det kändes lite snopet. Gråter Det är ju jättenära till hudiksvall för mig.  ja ja, det är bara att vänta på nästa tillfälle.

Norrskenets
0

#5 ja fast vi vart inga många den gången, var jag, therse.bergquist, Ilokay och skrellet och Nora_Dede och få se tror det va 7st illrar. Men det blir nog fler träffar snart=)

Simuala
0

Så det finns folk i Hudiksvall med iller? Då gömmer dom sig väldigt bra iallfall.

elinn
0

Jag bor i Gävle. Du är alltid välkommen hit att hälsa på mig och mina monster =)

Simuala
0

8# Det skulle vara trevligt.

elinn
0

Bara att hojta till när du vill komma =)

Ilokay
0

min släkt bor i Hudik därav illerträffen som var där, men du är välkommen att hälsa på oss och våra tre i gävle om du har lust med det någon gång:)