Strimma söker kärleksfullt hem
Strimma är en 1,5 år gammal illerhona som behöver ett hem för livet. Nästa hem blir det 5:e så det är viktigt att ni kan ge henne tryggheten att få ett sista hem.
Som hennes nya ägare behöver du inte ha haft iller förut men du måste räkna med att få några rejäla bett (ja, antagligen kommer det att blöda) innan Strimma har blivit trygg.
Betten beror mesta på osäkerhet och ett visst mått av ouppfostran. Strimma är varken elak eller värre än andra osäkra illrar.
Lådorna är ganska bra inprickade. (Faktiskt bättre än mina egna illrars pricksäkerhet)
Strimma är kastrerad, vaccinerad, försäkrad och så vitt jag kan se helt frisk. Hon finns i Alingsås.
Mer info finns på Skaraborgsillerns hemsida.
Intresserad av att ge Strimma ett gott hem?
Maila till mig på omplacering@skaraborgsillern.se
Inga frågor besvaras per PM eller i tråden.
Sara

Låter som en riktigt fin tjej! Hoppas hon hittar ett bra hem där hon kan bli trygg.

Hoppas att hon hittar ett hem. ush, hemskt vad många omplaceringa de finns :( Men som tur finns de många som letar efter en iller oxså :)
usch vad många hem hon haft innan, men det verkar vara en jätte fin tjej och vi hålelr tummarna här hemma för ett lika fint hem till henne nu :)
Nu verkar det ha löst sig för Strimma oxå. 
Sara

Va skönt och va snabbt det gick=)

Någon här inne mån tro??