Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 225 ggr
LiindaLarsson
0

Rakn ner i skurhinken!!

Det började när jag kom hem från skolan och skulle skura köksgolvet,, Jag gick in på toa slog på kranen hämtade skurhinken från städskopet i köket fyllde hinken med varmt vatten. tog tag i skurkvasten som stod bakom badkaret., börja bära hinken till köket.. men en suck i rösten ser jag att stacy följer efter mig in i köket, (hon har aldrig varit bra på att hjälpa mig att städa snarare stöka) Men jaa ja,, Jag doppar ner kvasten i hinken tar upp den igen och vrider ur den i vrid saken på skurhinken jag börjar moppa vänster höger vänster höger tills Stacy tar tag i moppen och börjar slita och dra i den  jag fyfeter bort hon där i från och blöder moppen igen sen går jag till slutet av köket och börjar moppa där jag hör ett "plums" och ett "ynkligt hostande! Jag vänder mig om  och där i skurhinken kommer det upp en blöt liten Stacy:) hon hoppar in i diskon också faste det är fullt med vatten meda jag ska diska

bnoffan
0

Illrar är ju lite speciella när det gäller skurmedel. Daisy älskar det och man får alltid fösa bort henne från skurhinken eftersom hon dricker vattnet annars!

skrollan
0

här hemma dricker de gärna vattnet ocksp =/