Rakn ner i skurhinken!!
Det började när jag kom hem från skolan och skulle skura köksgolvet,, Jag gick in på toa slog på kranen hämtade skurhinken från städskopet i köket fyllde hinken med varmt vatten. tog tag i skurkvasten som stod bakom badkaret., börja bära hinken till köket.. men en suck i rösten ser jag att stacy följer efter mig in i köket, (hon har aldrig varit bra på att hjälpa mig att städa snarare stöka) Men jaa ja,, Jag doppar ner kvasten i hinken tar upp den igen och vrider ur den i vrid saken på skurhinken jag börjar moppa vänster höger vänster höger tills Stacy tar tag i moppen och börjar slita och dra i den jag fyfeter bort hon där i från och blöder moppen igen sen går jag till slutet av köket och börjar moppa där jag hör ett "plums" och ett "ynkligt hostande! Jag vänder mig om och där i skurhinken kommer det upp en blöt liten Stacy:) hon hoppar in i diskon också faste det är fullt med vatten meda jag ska diska

Illrar är ju lite speciella när det gäller skurmedel. Daisy älskar det och man får alltid fösa bort henne från skurhinken eftersom hon dricker vattnet annars!
här hemma dricker de gärna vattnet ocksp =/