Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 308 ggr
tessa
0

billig sele finns här!

Vill bara tipsa om en billig och förfärligt fin sele (Julius har en likadan Räcka ut tungan) som säljs för en billig peng på tradera. Auktionen går ut inom mindre än två timmar. Ett litet tips bara till den som behöver en sele Glad EDIT: DET är 9 timmar kvar (skrivet kl 9, tisdag morgon).

http://www.tradera.com/auction/aid_28490845 

Mvh Tessan

Ps. Det är INTE jag själv som säljer selen ds.

Madde
0

Ja det såg ut som criss förra sele som jag har bytt mot en annan färg. I övrigt ser det ju riktigt fint ut. Hade jag behövt ett hade jag köpt det. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

AmmiG
0

En välskött Hagensele. Såg knappt använd ut.

tessa
0

Madde: Jag har en likadan som på bilden till Julius men funderar på att köpa en svart (som inte fanns då jag köpte den rosa). Känns liiite onödigt att köpa en sele till då den andra är så gott som ny men färgen är aningens odiskret Skrattande

Madde
0

Vi har ett rött sele här hemma, ett mörklila och ett mintgrönt. =) Men som sagt jag funderade på och köpa ett svart då när vi skulle ta en valp. Men vi får nog vänta på det ett tag nu.

tessa
0

ooooh mintgrönt - läckert! =)

Madde
0

Ja eller grönt är det i alla fall. Kan inte hundra säga att det är mintgrönt. Hehe. Du får se det på viskaforsträffen. =))

TottsiGirl
0

Hihi en sån rosa sele hade Gustav oxå :) Ted har en grön, tror hans manlighet skulle bli lite skadad om ja satte på honom Gustavs gamla Räcka ut tungan

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

klarsferrets
0

var det någon här som köppte  den ????

Madde
0

Tänkte precis på det. Om det var någon här som fick den på Tradera.

TottsiGirl
0

Just nu står det att det är ca 9 timmar kvar innan auktionen går ut!

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

TottsiGirl
0

Just nu står det att det är ca 9 timmar kvar innan auktionen går ut!

Madde
0

Såg att det fortfarande är tid kvar på selet. Hela 9h 13min. Så det finns fortfarande tid kvar. =)

tessa
0

Generad ah my mistake, jag skrev att det var två timmar kvar, blev lite fel där.. men men, bra att den fortfarande går att köpa! =)