Titta vad jag gjort!!!
Alldeles själv, med hjälp av evert, min nya symaskin, har jag påtat ihop denna ;)
obs! färgen återgivs lite fel…snyggare på riktigt ;)

Så fin den är och så flitig du varit…
Nice!!!
Sånna får du sy fler av och sponsra Flygande illerns lotteribord med. 
I olika färger kanske.. 
Sara
#2 hahaha sure…höll på att ta livet av mig när jag sydde denna….

Jag som precis undrar vart man skickar in sina beställningar. Jag vill ha minst 3 stycken. Kanonsnygg ju! Ja, förutom det gräsliga faktumet att den är rosa då förstås.

mycket fin!! grymt bra jobbat!!!!
lät som en mycket bra idé…ja beställer en i döskalletyg och en beige/brun!! eller ja menar…mina tre prinsessor beställer..och dom förtjänar de bästa…lr hur sarae?
Sarae du måste bara ge lite tips om hur man gör en sådan!?! ;)
Vill ha!! =)
haha jag har faktikst ingen aning om hur jag gjort ;) men jag kommer göra några till så jag får flyt på det….sen kanse det finns för beställning om ni e riktigt snälla ;)
Vad duktig du är Sara, man blir själv riktigt sugen på att rulla ihop sig i en sådan.. ;)
så här mysigt kan man ha det

ohh, sarae nu är vill ha faktorn hööög här hemma. Och ärligt talat du måste nog sponsra mig på någon sådan som gentjänst för mitt bulliga hjärta. nu har jag dock sett irl att du är bättre än mig, så hädanefter syr du åt oss båda :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Kan jag få beställa en riktigt mörk brun?
*blinkblink*

vad snyggt :O

jättesnygg! En mörkbrun beställes här med ^^
#10 hahaha bättre än dig? oooh no…du har ju inte sett puffen live ännu…
men vi kan väl säga så här: en puff till dig - lite bulliga hjärtan till mig. En puff till dig - lite bulliga hjärtan till mig ;)
Tack! hahaha jadu….får se om jag hittar mörkbrunt tyg ;)
Vad är det för tyg du har använt?
nån typ av krossad fleece….suuper mjukt, mycket mjukare än fleece tyg.
Jag vill me ha om du lyckas göra fler ;)

#14: Hörrödu kan du sy en puff kan du sy ett bulligt hjärta så det så. ;-)
Audiatur et altera pars
åhh, jag vill också ha, jag skulle nog vilja ha en svart :)

sarae, nu är det du som måste visa mig hur man gör. Så nu har jag ännu en anledning att hälsa på dig :-)
Audiatur et altera pars
hahaha…har faktikst varit å inhandlat massa fina tyger idag i olika färger…så e ni riktigt snälla å tålmodiga så kan det kasnke dyka upp några till försäljning. ;)
Sarae jag måste säga att du är superduktig på att sy! Såg en kopia av det du gjort idag på arken… Tänkte med en gång: Men gud, vad duktig hon sarae är!^^
En liten beskrivning på ovanstående puff skulle sitta fint.
Sara
så dukig du e Sarae. =)
tack så mycket ;)
hade du någon stoppning och isåfall vad? :)
#26 jo den e stoppad som en korv ;) med vadd man köper i tygaffärer
hehe okej :)
Riktigt snygg!
såg en snygg sov grej på en djuraffär som var sydd som en stövel, med hål framme vid tån som dom kunde krypa in i och en som såg ut som en svamp!!!. kanske vore något till nästa gång ;)

#29 va tufft det lät, inga bilder?
Fasiken, vad sugen jag blir på att göra illersaker! :D
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
#30 nej tyvärr, hittade inga

Åhh, så otroligt fin… Är det möjligt att få köpa en utav dig som julklapp till min lilla Maxen?
#33 det går så bra så!
Fantastiskt omtyckta här hemma!

Åhh, hur mycket kostar en i såna fall? Jag skulle vilja ha en brun/mörkbrun om det skulle gå… Och än en gång, så otroligt fin var den :D

Putt =D
#31: Haha, men du har ju ingen iller… ;)
GRATTIS SARAE :D
#39 tack så mycket ;)

Hur blev det? Gick det att beställa julklapp? =)
har en tråd uppe om det sen en tid tillbaka ;) det går alldels utmärkt…ska se om jag kan hitta tråden