OT Reklamfilm...
Har haft lite kontakt med en regissör, och nyss frågade han mig om jag kunde komma till Malmö imon vid 16 och vara med på en audition för att sedan medverka i en reklamfilm…
Kunde han inte sagt det liiiite tidigare än kvällen innan? Kunde han inte sagt det när jag hade pengar? 
golf.ifokus.se
åh…>_< fy vad störigt.
ta en sista minuten o behöver du sovplats kan du sova hos oss:P
hur mycket får man ifall man e med i reklamfilmen , vet du det ? =)

Måste bara få visa denna…
Vi gick ut i skogen och hade med oss kameran av någon anledning… jag ville göra en film, men de ville inte… men sen filmade vi lite och när jag klippte ihop det blev det till världens kassaste zombie-film :D Skratta och njut! (Ursäkta för dåligt klippta scener, men den är som sagt högst oseriös =))
golf.ifokus.se

#1 Får antingen 2000, eller får jag efter hur mycket de tjänar och så… då blir det nog mer än 2000…
Men de ska göra 5 reklamfilmer för samma sak, sen ska de välja ut en av de 5 filmerna, så jag lär ju inte komma med på TV iallafall >.<
golf.ifokus.se
men man ska aldrig säga aldrig
jag åkte ju tex till sthlm över en helg för att gå på en runway, allt kostade samanlagt 2000kr med resa mat bla bla
och blev lovad betald halva resan + kläder för 4000kr
fick en tröja för 600kr, thats it.
Är så rasande sur!
men…det kunde ju faktiskt gått på andra hållet…:)

#4 haha, det jag är rädd för, för jag är redan skyldig mamma säkert 2000 för alla resor till sthlm, och så måste jag låna mer för att komma till malmö, sen kanske jag inte ens får rollen =/
golf.ifokus.se
jo iofs..:/…ah de e så dumt att man inte kan veta ifall de är seriöst eller inte*sucka*