Iller iFokus

Iller

Etiketter: fodergodis
Läst 515 ggr
TanjaS
0

Jag kräks av illermaten

Jag ska snart ha bebis är redan i v 35… Tiden går fort…. Men de var ju inte de som är huvudsakligt jo de är att jag nästan varje gång jag ska fylla på maten alt. byta ut den så hulkar jag mig och kräks…. Kan ju vara glad om jag hinner till toan….

De är riktigt jobbigt för man måste se till att små flickorna ha sin mat… Då undrar man vad de är i den där gräsliga maten… Trots att de är ett bra märke…

Tur de gillar den i alla fall…

AlbaStiffler
0

tror inte det är innehållet som ställer till det… är nog lukten öht… hahaha. Stackare. Hoppas inte illrarna får hulkningar…

Faxlin
0

haha, förlåt att jag skrattar. Men det är nog inte innehållet i maten som spökar. Utan bebisen. ;-)
Man kan bli lite överkänslig vet du när man väntar smått.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

ferretgirl
0

Ja, det ska då gudarna veta. När jag väntade Åsa 75 så kunde jag inte lukta O´boy eller Kaffe. Mådde pyton dom första 5 månaderna,+ dom sista 1½. Men jag hade också grejer jag bara måste ha, med Patrick den äldste av mina barn var det grapefrukt och päron. Med Åsa var det potatismos med innanmätet i en vårrulle ovanpå. Men Peter var det jordgubbar och äpple. Så vist kan man vara lite knäppis när man är med barn. Tyckte inte alls det var länge sedan du sa att ni väntade barn, och nu har du bara ca 5 veckor kvar.

Norrskenets
0

Huga, va jobbigt=( men ja tror det är som Åsa skriver.

Själv tycker ja inte maten luktar så värst mycket fast det kanske beror på sorten?!

NoraDede
0

vissa saker blir man känslig mot under graviditeten när det gäller lukter. sj har jag ännu inga problem mot iller fodret men om jag är illamående på morgonen och killen gör något att äta spelar ingen roll vad det är så kräks jag, då blir det samma som du beskriver

chabo
0

Hör att man har varit lycklig lottad med mina graviteter.Kan inte vara lätt att må illa, man behöver näringen tyvärr.Jag var så sugen på pizzasalladen, pizzasallad och åter pizzasallad.Glad

KerstinL
0

Min första graviditet: pommes strips (ej hemmagjorda )

2:a: mjukglass i stora lass..

3:e: isbitar, mera isbitar och lite isbitar på det!!

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Cool

Norrskenets
0

#7 hehe isbitar hade min mamma också;)

NoraDede
0

#6 ja men pazza sallad var ju bar eftersom det är nyttigt med vitkål som ska man äta det i massor när man är gravid så det var ju bara bra=)

lillspindeln
0

min mamma åt typ bara blodpuddig så nu har hon inte ätit det på 20 år =p

DG
0

Ingen problem med lukter här som tur är, fast jag spydde nästan konstant 3,5 föra månader annars.

Nu är jag mest sugen på citrus frukter, skulle kunna äta det hela tiden :)

skrollan
0

min mamma hade citron med mig :)

NoraDede
0

#10 ja blodpudding är ju oxå nyttigt eftersom det är så mycket järn i den=)