Iller hona söker hem!!
Har en iller hona född någon gång 2015, inte vaccinerad eller chippad. Ej tam eller rumsren heller men har kunnat hålla henne några gånger utan att hon bitit. Måste lämna bort henne då jag absolut inte har erfarenhet av iller och tog över henne från en kompis som har problem med droger och som ej heller har erfarenhet. Vill inte behöva avliva henne då jag tycker det skulle kännas hemskt. Så finns det någon person med illervana som kan ta bra hand om henne skriv gärna så hon kan få ett bra hem som hon förtjänar!! email; sztinamartinzsson_12@hotmail.com telefonnummer; 0721721206
Har mailat!
Hur ser hon ut? Vart finns ni?
Sajtvärd på Iller.ifokus
Jag har mejlat dig! Vi kan nog absolut hjälpa dig!
Vegan, italienare, rockgalen och djurälskare alla dagar i veckan.
Har du någon bild på tösen ? ☺️
Jag hämtar henne på fredag så det är inget akut längre 😊
Eija skicka ett meddelande. Tiffany min hona är tydligen mamma till denna tösen. Ifrån tiffanys andra kull
Kommer inte in på din profil av ngn anledning. Maila mig eijla.berglund@globala.se
Då gör jag detta :) kul o följa henne sen och berätta hur allt blivit som de blivit ja hade inte denna kull men vet en hel del :)

Hur har det gått? Någon som vet?
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus
Jag har henne hemma hos mig! :) Hämtade henne i fredags. Hon är fortfarande lite rädd och hugger ibland men nu kan man iaf låta henne lukta på en utan att hon hugger samt att hon lekte med mig första gången igår!! innan vågade hon knappt komma fram. Har ju en hane sedan innan och han låter henne vara. Hon springer dock efter honom och om han ens tittar på henne så skriker hon. Tror dock det kommer lugna sig, det har blivit mindre och mindre.
Men Gud vilken liten sötnos! <3

Så väldigt söt! Härligt att hon hittat ett nytt hem 🙂
Då låser jag tråden nu, men du är väldigt välkommen att göra en ny tråd om tjejen.
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus