Vi ska på miniturné
Jag och alla illrar ska ut på en miniturné helgen 27-28 oktober.
Den 27:e står vi i Djurmagasinets butik i Valbo Köpcentrum under deras 3-årsjubileum. Vi kommer att dela butiken med kaninuppfödare, kaniner (som jag hoppas håller sig på långt avstånd), en tjej som trimmar hundpälsar, butikens egna djur m.fl. och förhoppningsvis även en massa nyfikna besökare.
Efter det så drar vi direkt till Örebro och husdjursmässan där vi kommer att finnas på söndagen.
Har fått i uppgift att göra en affisch att sätta upp i butiken i förväg och eventuellt även på andra ställen i köpcentret. Behöver hjälp med rubrik till den affischen, kolla på den och kom gärna med förslag (bara det översta jag vill ha hjälp med). Just nu står det "Möjlighet att träffa iller" men skulle gärna föredra något som är lite mer komiskt/roligt.
åååh, vilken fin poster du gjort!!! Niiice!
Sajtvärd på Iller.ifokus

Såg nu att det små rutor på bilden. Det ska det inte vara och dom finns inte där på bilden som ligger på min dator. Vet inte varför det blev så när jag la ut bilden här på forumet.
Tycker de blev riktigt bra elin. =) Tur jag berättade hur man fick större text för dig. hihi.
Ser inga rutor i bilden. Inte på min dator i alla fall.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
åhh den blev ju super fin ju=)

men jag ser ju rutor, ungefär som när man förstorar en bild som har för dålig kvalitet. Ingen annan som ser det??
Förslag på annan rubrik mottages tacksamt =)

Fin flyer. :)
"Är det en katt?! Eller är det en iller?"
Inte så seriös rubrik, men… rolig om man vet hela historien bakom citatet i alla fall. ;)
Hmm kanske inte katt.
Möjligtvis en rått eller en utter eller något sånt?

Håller med dig Madde. :) Men som sagt, hade folk bara vetat om histoien bakom citatet hade det varit roligt. :)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#9 haha det där äger ju åsa=)
KANONfin Elin!! Mycket bra jobbat :D
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

#9 Fyndigt Åsa! Den rubriken får det nog bli =)
Jag tar gärna med mig reklamblad för i.fokus och får jag inte sätta upp dom lägger jag dom på bordet jag ska få att lägga böcker och andra info.grejer på =)
Kan du skicka dom till mig tror du eller ska jag komma ut och hämta??

Jag hade även tänkt skriva ihop lite text om hur det är att ha en iller och vill gärna ha med namn på uppfödare utifall det är någon som är intresserad och vill kontakta någon.
Så ni som känner er manade och vill stå med kan väl skriva här i tråden eler skicka ett pm till mig med
- Vad din uppfödning heter
- Vad du som har uppfödningen heter
- Var du bor
- Hur intresseade kan nå dig (tel, mail)
Bra att du väljer och skriva ihop något oxå. =) Kan du gärna få ta med ner till oss på örebromässan sen om du vill. =))

Får se hur många ex jag skriver ut men om det blir några över så tar jag med dom Madde =)

#12: Jag och Veronica ska in till stan på torsdagen före den helgen. Så vi kan ta med dem då om du vill. Eller så skickar jag, vad som blir bäst för dig. ;-)
Vi kan väl höras på telefon någon dag :-)
#13: Du kan skriva med Hakuna Matatas om du vill.
Audiatur et altera pars

Vilken fin flyers=)

#16 Jag kan ta det när ni ändå är i stan så slipper du krångla med att skicka och så. Kan ju höras nån dag innan torsdagen där så kan jag knata ner på stan och möta er =)
Skriver med dig på uppfödarlistan oxå =)

Glömde bort att ni med uppfödning kanske har någon hemsida oxå, kan skriva med den oxå om ni vill =)

Jag har www.hakunamatatatas.se
Japp det låter bra om vi hörs några dagar före torsdagen. Men det är inte den här torsdagen utan torsdagen före din turne helg. Vi ska in och växla pengar då :-)
Audiatur et altera pars
#20 jag kan inte komma in på din sida åsa=(
Här är rätt länk, åsa har råkat skriva dit för många bokstäver i adressen.
Så håll till godo nu. =)
#13 Du kan skriva dit mig med Elin, fast jag inte kommer att ha någon valpkull nästa år, men det kanske inte gör nått? Skickar ett PM, med vad som ska stå isåfall =)
Amor vincit omnia

#24 ja den där blev bättre tycker jag=) elin får jag lägga ut den på min bilddagbok så har du ju lite reklam den plus att den va ju så fin=)

#24 ja den blev mycket bättre, passade perfekt till iller!
måste bara få fråga, vilken är den söta valpen? är det Niimas brorsa?

#25 Gör det du =)
#26 Tog den bilden i våras när det var träff i Viskafors. Om jag inte minns helt fel så tillhör illern på bilden MimmieM här på forumet, men kommer tyvärr inte ihåg vad hon heter 

#24: Vad fin den blev. Skoj att du tyckte om min slogan :-)
Audiatur et altera pars

#27 Jaha han va verkligen ursnygg iaf=)
vilka ä det som ska dit med sina illrar som folk kommer att få hälsa på elin?

På lördagen är det bara jag och mina illrar som står hos djurmagasiet i Valbo (utanför gävle).
På söndag kommer jag, Madde, Sofie och Maria (totsigirl) stå på husdjursmässan i Örebro. Det kan bli fler om intresset finns från flera. Ta kontakt med Madde här på forumet om du är intresserad av att stå med oss på i Örebro den helgen. Örebromässan är öppen både lördagen och söndagen.

putt
#31 nu har jag gjort reklam om eran mässa=) finns på denna länk på datumet 27 oktober http://crowgirl.bilddagboken.se/

#33 Går inte att klicka på det datumet..

Är det ingen mer uppfödare som vill stå med på listan??
Ni har imorgon på er att skicka mig uppgifter isf, för i helgen skriver jag ut info.bladen.

Nu är iaf affischerna utskrivna, utdelade och förhoppningsvis uppsatta =)
Nu längtar jag till nästa helg =)
#36 ja jag kan tänka mig det=)