Pastellhona säljes i Lund.
Hon var jättesöt i alla fall. Bara 9 månader och steriliserad stod det.
Hoppas att hon kommer till ett bra hem.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Undrar om det är kameran som luras, men nog tycker jag hon är mer lik en silver.
Faslig massa av förra årets valpar som omplaceras i år! 
Ja det stod i alla fall att hon var pastell. Men våra illrar är pasteller men har inslag av grått i pälsen.
Sen tror jag det har med ljuset och göra på kortet. Det är fönsterljus och då kan hon se mer grå ut.
Då får du kolla upp med arrangören, nästa gång du ska ställa ut. Dom kanske hamnar i silverklassen istället.
Mm. Jag ska snacka med anette nu när vi åker till viskafors. För det är ju Iller-Thriller som bli våran nästa utställning. Men vi får se vad som händer. =)
Fast jag tror att dem fortfarande klassas som pasteller.
Å va hon var söt!! :) Men 2000 kr e ganska mycket för en omplacering eller? Men jag tycker så synd om alla dessa små pälsar som måste flytta…:( Hoppas hon kommer till ett bra hem..
Ted har oxå börjat ändra pälsförg nu!! Han har börjat bli väldigt grå i pälsen nu tycker ja..
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Åh fan att Lund ska ligga så långt bort annars hade jag åkt och hämtat henne på en gång såå söt
Oj va söt. Ska nog maila om mer info o hoppas att vi får svar denna gång annars är det 3 gånger i rad =)
#4 Sweetie har några enstaka grå strån på ryggen och sedan grått i svansen. Ja du såg väl henne hos Tina? Hon räknas som Silver…

Liite mycket pengar kanske, precis som det skrevss tidigare. Men huvudsaken är ju att hon får ett bra hem.
Skriv gärna och berätta hur det går HannahoHenrik
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Hon var jättesöt, verkligen!! Jag antar att det är den stora buren som kostar en hel del också. Jag hade gärna tagit bara illern utan alla tillbehören.

Säkert kostar tillbehören en hel del. Nu vet man ju inte vad det är för stórts bur hon har heller. Men den bör ju vara stor om det får plats en massa rör och grejer. men man kanske kan höra om man får ta bara illern. Eller ja vad vet jag, kanske värt att fråga i alla fall. ;-)
Audiatur et altera pars
Hoppas att du får svar snart HannahoHenrik. Hon är i alla fall grymt söt tjejen. =)
Nu är det bestämt! på Söndag ska vi åka o hämta henne, hon verkar jätte mysig, men ägarna kan tyvärr inte ha kvar henne p.g.a. att de har ett litet barn som inte går ihop med henne. Gud vad spännande det ska bli! hoppas verkligen att Havanna och den nya tjejen går ihop nervös som satan men det ska nog gå bra
Håller tummar och tassar för att Havanna och nya tjejen ska gilla varandra.
Å va roligt ska hålla alla tummar, tassar och tår för er!! Skriv och berätta hur de går!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
tack tack jadå klart jag ska =)
Man får gratulera till att ni blir en iller rikare. =) Riktigt fin var hon. =) Hoppas att det går fort tills söndag. Har ni kamera så ta massa kort. Ni kommer inte ångra er.

Grattis till nytillskottet. massor av information och bilder vill vi ha sedan. ;-)
Audiatur et altera pars

ja hon var en söt liten filur, bor ju i lund men anser att priset var lite högt på en omplacering och kastrerad. men det e bara vad jag tycker… kul att hon hittat nytt hem:D Hon var riktigt fin
Hur har det gått??? Har ni tagit hem henne nu? Gick allting bra och har tösen något namn? =)