Chip kastrering vs kirurgisk
Chip + en kort undersökning innan kostade 1600. Själv skulle jag aldrig välja kirurgiskt. Allt e risk när det gäller narkos.
Tack för svar! Detta är undersökning med. Valde chip för folk rekommenderat det. Hur länge har chip Hållt på din/dina?
Ett år och två månader hittills ;)
Okej tack :) ! Blir chip absolut' skiljer mycket från kirurgisk kastrering i pris. Men det är värt att sätta in chip! Vet du hur långtid det tog att sätta in? :)
Okej tack :) ! Blir chip absolut' skiljer mycket från kirurgisk kastrering i pris. Men det är värt att sätta in chip! Vet du hur långtid det tog att sätta in? :)
Blir chip kastrering på Ted kvar i åtta idag stället ☺️ 1670kr de låter bättre
Chipkastrerade Charly förra onsdagen, tror det ska hålla 2 år. Betalade 1100. Kommer chipkastrera henne igen när det gått ut då jag inte har någon lust att söva henne i onödan.
Kanon Ted ska chip kastreras kvart i 8 idag ☺️
korta chippet verkar variera mellan 1-3 år. Flesta verkar hålla runt 2 år.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Oftast håller det 1,5-2 år. Men har själv en iller som haft sitt i 4 år nu och en som haft sitt i snart 5 år. Dock har pälsbytet strulat på den förstnämnda. Den första iller som jag kastrerade med implantat fick jag chippa om varannat år.
Sajtvärd på Iller.ifokus
När jag chippade min tjej tidigare iår så fick jag ge 2500 o det var på blå stjärna i gbg…
Hur gick det?
Hundar, råttor, katter, bodyart, shopping, veggiemat.