Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 1387 ggr
erejser96
0

Chip kastrering vs kirurgisk

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ska chip kastrera Ted på fredag. Hur länge har era chip Hållt? Vad betalare ni. Anser ni att chip varit bättre än kirurgisk ? För mig kostar de 2419kr

ting.dangerous
1

Chip + en kort undersökning innan kostade 1600. Själv skulle jag aldrig välja kirurgiskt. Allt e risk när det gäller narkos.

erejser96
0

Tack för svar! Detta är undersökning med. Valde chip för folk rekommenderat det. Hur länge har chip Hållt på din/dina?

ting.dangerous
0

Ett år och två månader hittills ;)

erejser96
0

Okej tack :) ! Blir chip absolut' skiljer mycket från kirurgisk kastrering i pris. Men det är värt att sätta in chip! Vet du hur långtid det tog att sätta in? :)

erejser96
0

Okej tack :) ! Blir chip absolut' skiljer mycket från kirurgisk kastrering i pris. Men det är värt att sätta in chip! Vet du hur långtid det tog att sätta in? :)

erejser96
0

Blir chip kastrering på Ted kvar i åtta idag stället ☺️ 1670kr de låter bättre

Feliiciia
1

Chipkastrerade Charly förra onsdagen, tror det ska hålla 2 år. Betalade 1100. Kommer chipkastrera henne igen när det gått ut då jag inte har någon lust att söva henne i onödan.

erejser96
0

Kanon Ted ska chip kastreras kvart i 8 idag ☺️

zickan
1

korta chippet verkar variera mellan 1-3 år. Flesta verkar hålla runt 2 år.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

JossanH
1

Oftast håller det 1,5-2 år. Men har själv en iller som haft sitt i 4 år nu och en som haft sitt i snart 5 år. Dock har pälsbytet strulat på den förstnämnda. Den första iller som jag kastrerade med implantat fick jag chippa om varannat år.

Sajtvärd på Iller.ifokus

Jessica85
0

När jag chippade min tjej tidigare iår så fick jag ge 2500 o det var på blå stjärna i gbg…

komigentammie
0

Hur gick det?

Hundar, råttor, katter, bodyart, shopping, veggiemat. Skrattar