Var i Sverige bor ni??
Tänkte att det kunde vara kul och höra var alla illermänniskor bor.
Jag & Chrille vi bor i en liten håla som heter Lindesberg och ligger 4 mil från örebro. Vi har bott här i snart 2 år.
Tänkte jag skulle visa en liten bild oxå av lindesberg när man kommer in Turistvägen.
/madde
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Jag bor i Älvkarleö. En liten, liten, liten håla som man inte ska blinka när man åker igenom för då missar man den.
Närmsta stad är Gävle åt norr och Tierp åt söder. Båda ställena ligger 2,5 mil från mig.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Jag bor i Gävle 

Jag finns långt ner i sverges avlånga land!
mig hittar ni i Helsingborg även kallad sundets pärla!
Jag håller till i lilla Hofors jag! Ligger ca 5 mil från Gävle.
Vad kul att få reda på var alla bor. 

Mig hittar man i Gävle där jag e född o uppvuxen 

Göteborg! Sveriges framsida.. 
Göteborg ;)
Gotland, en underbar ö! www.gotland.net
Har ju farit runt en del i vårt avlånga fastland, hittills har jag besökt, bott eller bott/jobbat, på de platser som nämnts. 
Vi bor i Nyköping 10 mil söder om Stockholm
Mej hittar ni i Uddevalla.. Men spenderar även en hel del tid på Orust (sveriges 3e största ö) där jag är född och uppvuxen!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Jag bor i Enköping.. "sveriges närmaste stad". Helt sjukt att marknadsföra sig som den stad som har närmast till andra städer…*ASGARVAR*
Bor i Hyltebruk. ca 5 mil från Halmstad.
Vi bor i emmaboda.
de ligger imitten av växjö, kalmar och karlskrona :D
vi har ca 6 mil åt varjehåll :)
Vi bor inte riktigt i emmaboda utan en bit utanför i lindås.

Jag bor utanför Väderstad. De ligger mellan Ödeshög o Mjölby, eller vi kanske ska säga Jönköping o Linköping för de e ju lite större =)

Vi bor i Stockholm men jag kommer från Malmö. Bott i stockholm i snart 6år

Jag bor Stockholm dock kommer från Finland. Har bott i Stockholm nästan 5 år.

vi bor i vetlanda…en stad som kanske kommer bli en stad när alla affärer som dom bygger blir klara
Vetlanda vet man ju var det ligger. =)
Jag bor i Herrljunga, 3 mil från Falköping, 8 mil från borås.

Jag bor i Växjö.
Jag bor i Skövde så mej kommer ni se på IllerThriller.XD Om jag har tur kanske jag kan släppa med mina mamma så att hon får se hur mysiga illrar är.

Vad skoj Mandysan. Jag bor låångt från Skövde, men mej kommer ni att råka ut för ändå på Iller Thriller. hihi
Audiatur et altera pars

Jag bor i Örebro har bott här i ca 6 år nu, kommer från början i från stockholm =0)
hihi Åsa jag vet =D Jag har liksom varit så långt hemifrån uppåt en gång…. Så visst är det en bit..;)
Jag bor i Valbo som ligger strax utanför Gävle. Är född och uppvuxen här, flyttade in till Gävle som ung student i några år, men hamnade i Valbo igen =)
Amor vincit omnia

Jag bor i Uppsala 

Jag bor inte ens i Sverige utan på ÅLAND! Hihi

#28: haha, ja du får vara med här ändå -eM-, jag lovar. hihi
Audiatur et altera pars

*Asg* Den var bra.
Audiatur et altera pars

Vi bor i Viskafors det ligger mellan Borås och Kinna

Vi bor iHeby som är som ett litet fartgupp på vägen mellan Sala och Uppsala!
Fast vi bor inte nere i gropen, utan uppe på kanten av guppet iofs…. Det är 1,5 mil till Sala, ca 4,5 mil till Uppsala och ca 4 mil till Enköping härifrån.

Heby, måste ju vara perfekt att komma på illerträff i Gävle sedan då. Eller?
Audiatur et altera pars

Åsa: Det var ju snällt :)

Ja visst var det! ;-)
Vi trivs så bra med dig här så, trots att du inte bor i Sverige. hihi
Audiatur et altera pars

Åh, det var ju snällt! Har varit lite dåligt med mitt skrivande här nu för jag är så mitt uppe i flytten.

Ser fram emot bilder på illrisarna när flytten är över. usch, det är jobbigt att flytta tycker jag. Fast att flytta in är kul. hehe
Audiatur et altera pars

Ja det ska bli riktigt roligt sen när alla grejer är på plats, men just nu är man mest bara stressad hela tiden..

Ja, det kan jag förstå att du är.
Men vi får se mer av dig när flytten är ordnad hoppas jag.
Audiatur et altera pars
Jag bor för tillfället i en liten håla vid namn Kågröd ca 3-4 mil sydöst om Helsingborg i Skåne. Jag hoppas på att få en lägenhet inne i HBG så fort det det bara går. Jag saknar mitt HBG där jag är född och uppvuxen.
Trollet.

#34: Jo, det är ju inte så långt till Gävle så vi kommer nog gärna på fler illerträffar!
Yran var ju kul….första gången för oss!
När är det träff i Gävle nästa gång??

Jag vet inte. Så snart vi kan vara ute med pälsarna utan att frysa näsan av oss. Men så snart vädret tillåter tycker jag. Annars får vi försöka fixa en inomhus träff. *viskar* Elin vad säger du om det?
Audiatur et altera pars

ja våran förra andvändare funkade inte så bra så vi fick göra en ny… så stryk "Jenna&Peter" och lägg till PeterJenna ist
det var vi som bodde i sävast/BODEN Norrbotten
jag bor i värmland.
Jag bor i stockholm jag, fast kommer ursprungligen från småland så jag är iaf smålänning i själen :)
#45 Var i värmland bor du? 
jag bor i filipstad
Ok. va bra. då vet jag och alla andra det. 
hahah.trodde jag kunde hitta nån från värmland men det är helt hopplöst

Värmlänningar har kanske annat för sig än att sitta vid datorerna hela tiden. hihi
Audiatur et altera pars
ja tydligen.men inte jag.nu ska jag gå o koka iordning lite mat till kissarna.deras mamma är borta…

Nej, men det lät inte bra alls ju. Hur länge har hon varit borta då? Och hur gamla är missarna?
Audiatur et altera pars
missarna är födda 23 mars………inte riktigt två veckor.mamman har varit borta sen halv9.hon brukar bara vara ute ca 30 minuter

usch då. Det låter inte bra. Har du ersättning hemma åt dem, hur går det att ge dem det?
Audiatur et altera pars
Usch va jobbigt när man inte vet vad som har hänt.
jag fick blanda lite mjölk ,smör o idealmjöl,hade inet annat hemma.får fixa på apoteket imornbitti.det var himla svårt att få i dom men lite gran gick också fick dom kissa

Håller tummarna för att mamma katt kommer hem. Konstigt dock att hon håller sig borta när hon har småttingar hemma. Brukar de ju inte göra.
Audiatur et altera pars
nej precis.lo djuret kanske har tagit henne…hon kan ju inte bli instängd nånstans 20:30 på kvällen….
nu kom hon hem.bara för att jag slitit så under kvällen med veterinär o allt.men det var tur.vet inte hur jag skulle klarat det annars!!!

Ohh, vad skönt att höra. Tack så mycket för att du tog dig tid att berätta det för oss.
Audiatur et altera pars
hela versionen står på katter i fokus.nu ska jag gå o lägga mig.gonatt

God natt med dig. Skönt i alla fall att allt löste sig så bra.
Audiatur et altera pars
Tänkte att jag puttar upp den här tråden. Eftersom vi har fått fler medlemmar kanske dem vill vara med. =))

jag bor i sundsvall..
Vi bor i Örebro
#66 Jaså, så ni bor där. Då bor vi inte långt ifrån varann. Lindesberg bor vi i. Har du varit på någon illerträff i örebrotrakten??
Jaha Lindesberg det är ju inte alls långt ifrån Örebro nej. Vi var på husdjursmässan i Oktober fast vi hade ingen iller då så vi kikade bara lite. Är det mycket iller aktiviteter runt örebro trakten?
Både ja och nej. Vi runt lindesberg brukar träffas. Vi har träffats hos oss 1 gång. Men vi bor i en 2. Skulle jag flytta till hus skulle jag ha illerträffar oftare. =)))
Känner inte så många i örebro som har iller tyvärr.
Okej mysigt. Jo förstår att det måste va mycket lättare om man har hus för iller träffar, mer spring yta =). Nä inte sett en enda iller i Örebro faktiskt fast vet ett par som har 2 stycken illrar dock inte träffat illrarna =). Ska försöka ordna en playdejt så Havanna får träffa andra illrar, hon har aldrig gjort det =(
#71-72: Det såg fint ut det där huset. =) Är det till salu??? eller drömmer du bara. =)
Tyvärr så drömmer jag bara. Men skulle det bli till salu, så lär nog jag veta det innan det kommer ut annons…Det är sorken, till den jag hyr av som äger kåken.

sorken?? Har han du hyr av en sork som äger en sådan stilig gård?? *Asg* Häftiga sorkar ni har på Gotland.
Audiatur et altera pars

vaför är det knappt några illerägare i småland? alla tyr sej uppåt i landet å ensam kvar e vi…finns det ingen som bor i närheten av vetlanda?
#75 Gick av bara farten, Sork = Son. Populäraste samtalsämnet just nu… Sorkens bebis ska döpas på söndag, 2006 års första Gotlänning. ;-)

#76: Förstår att det känns lite ensamt. Men du ska se att illrarna kommer till er också. Var ute med Nisse och gå mycket bara. Så kanske fler inser att det är ett fint djur vi har. ;-)
#77: Visste faktiskt det. Men var ju bara tvungen att retas lite. Du bjöd ju på det ju. hihi
Audiatur et altera pars
#76 Det trodde vi oxå, när vi bodde i Bålsta utanför Stockholm. Hade aldrig sett en iller i samhället, men när vi började prommenera med våra, fick vi ofta höra: "kan man gå ut med dom", en sådan har min kompis" och liknande saker.
#77 Kan ju inte påstå att jag är förvånad.
Alltid kul att småretas vänner emellan.

#79: Visst är det så det ska vara. Lite små retandes här och där. Vill ju inte att du ska somna framför datorn. Så något måste jag ju pigga upp dig med. hihi
Audiatur et altera pars
*S* Du är rar du "somna framför datorn", den risken är inte stor.

haha, det är ju bra det då. Själv är jag för tillfället så mätt och trött att jag skulle kunna tänka mig att somna på fel ställe. hihi
Audiatur et altera pars
Då tycker jag du ska passa på att utnyttja situationen och få några timmars vila. Jag ska titta till tjejen. Hörs imorgon.

jag var upp till hästarna och sedan hamnade jag slö tittande på tv, tills jag mot alla odds somnade. ;-)
Sååå skönt att få sova lite.
Audiatur et altera pars
Härligt! Det kan du behöva, någon gång emellanåt. 
Bara det inte blir någon ful ovana. *S*

haha, nej det är nog ingen risk att det blir det. hihi
Audiatur et altera pars