Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 194 ggr
kitty
0

Min söta lilla Melker

jag är såå lycklig över att jag var den som fick ta hem honom :)

han är så otroligt mycisg, charmig och framför allt SNÄLL.. han ahr nafsat mig i fötterna, väldigt löst, 3 ggr ungefär och då har jag faktiskt fyat eftersom han ahde ryktet om att vara bitig och jag tänkte; ger jag lillfingret kanske han tar hela handen..pussar på munnen, sova i knät och leka fint..

helt underbar liten björn!

vi var även på djuraffären i fredags och inhandlade nya pipsar eftersom jag under den vanliga veckokontrollen var tvungen attt slänga ett gäng. melker fick själv välja ut 2 stycken, snacka om att han gjorde succé nr han ploppade iväg till kassan med sin nyvunna favorit i munnen :)

nu är ju äntligen pojkvännen hemma igen och han och Melker går kanon ihop.. Pussas och ahr sig :9

vill härmed utrota dom rykten Melker har haft. Han var abra osäker, numera är han som en liten Baloobjörn :)

NoraDede
0

ja det är så skönt att han fått komma hem till dig. och han är ju så fin kille=)

skrollan
0

ja, vad var det jag sa ;) han är en prins! Vad jag saknar honom =(

kitty
0

ja han är en underba rliten krabat..och han går så bra ihop med Amy.

Han är fortfarande väldigt mammaig dvs. han tyr sig hellre till mig än någon annan ( jag klagar itne)..men han klarar att andra håller på med honom..

vi var på promenad is tan 2 illrar och jag o killen.. han gick emd Melker, för det var mer manligt (??)..men så fort Melker blev rädd och killen plockade upp honom krälade han över till mig. Det slutade med att båda låg o sov imin famn när vi promenerade staden :)

Ceciliaolucifer
0

Hoho, vänta tills trotstiden är över, eller kommer! Oskyldig

kitty
0

vilken trotstid?

Ceciliaolucifer
0

Hur gammal är han? :)

En iller i en ny miljö brukar testa gränser efter ett tag.

kitty
0

han är född i mars 06.. har haft honom sedan i Augusti nu..