Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 2861 ggr
FINE
0

Husdjursmässan Kista 2016

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Hej allihop!

I januari är det åter dags för den 27:e upplagan av Husdjursmässan i Kista.
Söndagen 3 januari – Onsdag 6 januari samlas folk för att titta känna och klappa på djur.

Självklart ställer vi upp även i år!

Vi kommer dock behöva illrar och människor som vill ställa upp med oss.
Gillar du att prata iller och svara på illerfrågor och vill visa upp hur underbara och egna dessa små djur kan vara, så tveka inte att höra av dig till oss!

Vi kommer att i 4 dagar mellan ca kl 9-18 hålla montern igång med båda illerfolk och illrar. Det tar både på oss och illrarna, därför skulle vi vilja ha så många som möjligt som kan tänka sig att ställa upp.
Alla dagar, en, två dagar…förmiddag/eftermiddag, några timmar. Allt är intressant.
Ju fler vi är desto mer kan vi lägga ett bra schema och avlasta varandra.

Är du ”mellan två illrar”? 😉
Inget problem, vi har 5 speciellt fogliga illrar som är hanterbara av andra än matte. Så bara du har illererfarenhet och kan svara på dom mest basic frågorna så kan du behövas!

Du kan höra av dig till mig här, eller på Facebook - Jenny Wirgart eller mail fungerar också bra wirgart21@hotmail.com

Eller till Dominika Kamila Dembska på Facebook, mail: striviastress@gmail.com eller här om du söker på kredka.

Har du frågor så är det bara att höra av sig!
Hoppas vi hörs och ses!

MVH

MÄSSA GÄNGET!

JossanH
0

Jag tycker det låter så kul! Måste varit typ 10-11 år sedan jag stod på en mässa sist. Precis i början av min illerkarriär 😁 hade gärna tagit med illrar och stått om jag inte hade Corona-positiva illrar och bara 1 klappvänlig 😝 Kanske kan ta med familjen och hälsa på iaf!! Hoppas ni får kul!! 😄

Sajtvärd på Iller.ifokus