försöker hänga med
stackars lilla Thyra får inte vara med toxi & tuuva… Visst, dom busar lite emellanåt men för det mesta så blir det mest fräsande och hugg i nacken =/ Sen har ju toxi & tuuva en speciell sovplats i en låda på datorbordet. Och thyra den lilla knubbisen kommer inte upp dit för hon är så liten, man kan inte låta bli att skratta åt henne när hon kämpar för att ta sig upp, samtidigt som man tycker synd om henne. Har försökt lyfta i henne där men det blir inte långvarigt hon får ligga kvar. Jag försöker ge min tid till att gosa med henne, men man märker mycket på toxi att hon blir svartsjuk. Så det är det svåraste att ge alla samma kärlek när man tycker så synd om lilla thyra.

stackarn, hoppas hon får ett eget hem snart=)
Nu blir jag så glad =) Tuuva har lekt med thyra ett bra tag nu, och den lilla bebisen gick på lådan alldeles själv, så träningen har gett lite resultat än så länge iaf =)
Jag la en handduk på golvet som dom kunde busa med och thyra älskade det,. Tänk att en sån liten sak kan vara så uppskattande =)

hehe ni ska inte behålla henne då?
tror du börjar bli kär eller det kanske du/ni är redan hehe;D
Du ska nog inte vara orolig över att Thyra blir utstött, och att de andra pälsarna blir avundsjuka, de är så det brukar vara i början, hon måste ju sättas på plats lite ;)
Paulina
#3 jag var kär från första stund :P men som sagt så kom hon ju hit så plötsligt och vi hade inte planerat, (vi tog ju henne bara för att hon skulle få en chans att leva, hon är verkligen en supergo iller som inte förtjäna att dö) så då vill vi ge henne till någon som verkligen vill ha henne istället.
#4 nej jag vet. tråkigt men sant.
#5 ja och det kanske blir mig=) och om jag tar henne lovar jag att skicka massor med kort=)

#5 jaha okej