Skojiga leksaker för din iller.......
Hejsan alla!!!
Har blivit medlem här inne på Swecat.com. Där finns det massor av leksaker för katt och hund (förstås), men dessa kan även våra illrar ha och leka med. Åtminstone några av dom, här är allt från aktivering av katt/iller till mat och leksaker. Så gå in och kolla, kanske är där något som ni gillar. Själv har jag köpt en hel del leksaker där till mina illrar.
Adressen ditt är denna: http://www.swecat.com/
Haha, vilken slump :) var precis och surfade runt på deras hemsida!
Dom har bra grejer, har ännu inte blivit besviken på dom. Ska nu köpa in lite nya grejer igen, dels som julklappar åt mina men också till nästa års valpar troligen.
Ja det var helt ok priser, men dyrt med frakten och expeditionsavgiften. Gick på ca 99:-.
Men om flera kan sambeställa så blir det ju billigare för det var ett enhetspris på frakt oavsätt hur tungt det blev förstod jag det som.
Sara
Ja det stämmer det #3#, det är 99:- oavsett om du köpper en grej som väger 2 hg, eller om du köper varor som väger 10kg eller mer. Så betalar du dessa 99:- för frakten. Själv tycker jag inte att det är så dyrt, har varit med om värre fraktkostnader. Och när man handlar så blir det ju oftast mer än en grej man köper. Och som du sa så kan man ju gå ihop i ett gäng och beställa tillsammans, så blir det ju ännu billigare med frakten/skalle.