Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 1118 ggr
Madde
0

Illrar till salu på blocket!

Illrar på blocket

Kan hända att någon annan har lagt ut den här länken men jag testar ändå. Hoppas att dem kommer till bra hem.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Faxlin
0

Ja, men vi får hoppas de kommer till ett bra hem. Ser ju ut att vara fina. Åtminstone den på bilden. Fast det är klart, alla illrar är fina. hihi

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

[HannahoHenrik]
0

gud så fin ska nog ta och maila dem om info

Madde
0

Tycker att det var väldigt mycket pengar för illrarna. Om man tänker på att den ena är 2 år och den andra 1.

Vad tycker ni andra?

Faxlin
0

#3: Håller med dig, men det är ju upp till var och en om man vill betala för sina omplaceringar;-)

Audiatur et altera pars

Madde
0

Jag har betalat för min omplacerade criss. Men frågan är hur mycket man ska behöva betala. Skrattande

[HannahoHenrik]
0

Vi betalade 2000 för Havanna som var 9 månader då. Och hon har varit hur underbar som helst så jag betalar mer än gärna =). Vi är ju dock nya iller ägare så vi har inte sån stor koll på det där vad som är rätt egentligen

Madde
0

Är det någon som har tagit kontakt med den här personen. Hoppas att illrarna kommer till ett bra hem i alla fall. =)

[HannahoHenrik]
0

Jo vi har mailat dem med inte fått nåt svar än =(

Faxlin
0

Vad synd att ni inte fått svar än, men hoppas precis som Madde sa att det har fixat sig för dem.

Audiatur et altera pars

[HannahoHenrik]
0

jo får vi verkligen hoppas

TottsiGirl
0

Hur går det HannaoHenrik har ni fått nått svar på ert mail??

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

[HannahoHenrik]
0

Hej nej inget svar än verkar inte som de är kvar eller lät jag o min sambo inte tillräckligt bra =(. Synd att de inte skriver telefon nummer då får man iallafall ett rakt svar om de finns kvar eller ej

Roxanne
0

Illern var jätte fin :D :) Men inte finare än kiara och Xander…Generad

Faxlin
0

#12: Tycker det är tråkigt när man inte tar sig tid att trycka på knappen "svara avsändaren" för att berätta att det ordnat sig liksom.

Audiatur et altera pars

AmmiG
0

#12 Har ni provat att skicka ett mail, markerat med svarsbegäran? Förhoppningsvis ringer det då en liten klocka, om att skicka ett svar.

#14 Om det nu har ordnat sig.

[HannahoHenrik]
0

#14 jo tycker jag med så lång tid tar det inte.

#15 nä det har jag inte brukar aldrig göra det men hedanefter ska jag nog börja göra det

AmmiG
0

Även om det inte funkar jämt, så ökar chansen att det droppar in ett svar. Många gånger kan popuppen med "läsbekräftelse", vara det som behövs för att man ska få ett svar.

Faxlin
0

#15: Annars tycker man ju att de borde svarat i alla fall.

Audiatur et altera pars

AmmiG
0

#18 Men det finns dom som tycker saken är utaggerad, när dom blivit av med djuret, bilen eller vad det nu är dom annonserat ut.

Ännu sämre tycker jag det är att annonsen finns kvar, om illern fått ett nytt hem.

Faxlin
0

#19: Håller med dig till fullo.
Och dessa människor irriterar mig såååå.

Audiatur et altera pars