Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 169 ggr
bnoffan
0

Nu har Molly och Daisy flyttat!

Igår fick Molly och Daisy flytta in i nya lägenheten i Linköping, och ni kan ju bara gissa hur kul det var!

Massa nya ytor som skulle utforskas och leksaker överallt! Det kan väl inte bli bättre? Hoppande och poppande sprang de fram och tillbaka, fram och tillbaka någon timma innan det blev totaldäck i transporten igen.

Golven var tydligen för hala för Daisys smak, så för att hålla balansen satt hon i princip på rumpan och drog sig fram! haha

Vi har även försökt oss på pellets nu. Daisy verkar fatta galoppen lite grand medans Molly undrar vad tusan det är vi har lagt för nåt konstigt i lådan!

AlbaStiffler
0

kul! Foton på en rumpsläpande iller önskas! :D

Robinsnel
0

oh, vad fort det gick! Jag trodde det skulle bära av i helgen som kommer… Kul att de gillar nya stället! Blir nog kanoners!

bnoffan
0

Haha ska försöka få med det på en bild ;) Trodde först hon hade bajsat i halva lägenheten innan jag kom på vad det var som var fel! haha

Ja möblerna tar vi i helgen. Just nu har vi två madrasser och lite porslin bara =)

emoflickan
0

haha låter mys! Vad kul att ni bor i linköping nu då! då får vi passa på att stanna till när vi åker ner till tranås! :)

bnoffan
0

#4 Ja det tycker jag allt att ni får göra! Ska se till att träffa Jossan nån dag också

emoflickan
0

det får ni göra, jossan blir säkert jätteglad! :)

ViktorMarina
0

oj, hjälp, jag trodde att ni hade omplacerat tjejerna! haha! :P det var väldigt mycket bättre så här :D

JossanH
0

#5 jaaaa, det ska ni! :P

kan ju träffas allihop också o ha en liten pizza-kväll eller nåt! :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

[tiiia]
0

vart i Linköping har du flyttat nu då? *nyfiken*

bnoffan
0

Bor i gamla tannefors (tror jag haha) Axgränd heter gatan. Precis upp till vänster efter rondellen iaf.

#7 Haha nej då de ska bo kvar hos oss! ;)

#8 Klart vi ska ta en pizzakväll!