Äntligen...bilder från Gävleträffen =)

#0 är min lilla fräs Niima
Himla fint kort!!
jättefina bilder! å miilo är verkligen sjukt söt

Smulan ska vara Saga Veronica =)

SKitsnygga bilder förresten =)
Glömde visst säga det hehe =)

Kanonsnygga bilder. Fatgirl är ju bara ljuvlig. Älskar bilden med Hajjen och småsyskonen. Så fina alla tre!

¤41 va rysligt snygg bild, vilke glädje du fångade!
Alla bilder var superfina
åh helt under bara bilder. älskar nummer #24 och inte bara för att det är miilo utanför att du lyckades fånga vattnet som hänger=)
#37 och tack så hemskt mycket jenkas=)

Vilka otroligt snygga bilder, vart jätte nöjd men bilderna på mina töser=) kommer nog att göra förstoring på endel om det är okej=) hehe

Vilken va den andra personen som också hade proffskamera? isåfall när kommer dom bilderna=)*såå nyfiken*
kom inte ihåg vem som knäppte på "illerhögen" i min famn. Höll i Saga, Saffi och Miilo ovanpå töserna hehe skulle va kul att se hur dom bilderna vart=)
#61 Går jättebra att ta bilderna, säg till om du vill ha dem i bättre upplösning så kan jag skicka det till dig =)
#62 Den andra med "proffs" kamera var elin =)
Amor vincit omnia
ja veronica jag tänkte fråga om jag oxå fick förstora 2 bilder som du tagit på miilo=)
den ena där han dricker vattnet och där han ligger super sött uppe på lejonet och tittar in i din kamera=)
och jag hoppas elin lägger ut sina snart oxå=)

hade inte "beafer" en med?

#63 du får gärna skicka dom till mig, fast jag tyckte dom såg bra ut ändå men om dom blir bättre så är ju det suuuper
Min mail är: oceaneagle1438@hotmail.com
Jaha, hoppas elin kommer att lägga in dom också=) blir så otroliga bilder=)*så otroligt vackert*=´)

Såg att bild #33 måste vara Saga, hon har mörkare mask, mörkare kropp och svans=) så det ska vara Saga och Fat boy

putt
#64 och #66 Vilka bilder är det ni vill ha =)
#66 Om du ska göra förstoringar så blir det bättre detaljer om bilden inte är komprimerad (förminskad)
Amor vincit omnia
#65 jag hade ingen kamera med för jag glömde den hemma 

#69 Dom här vill jag ha förstoringarna på bild: 34, 40, 41 och 44 om det går bra=) Jaha jamen det är ju jätte bra hehe=)
Nån som vet när dom andra proffs bilderna kommer in? kan knappt bärga mig när jag såg att det vart så här bra bilder=)*längtar*
#69 jag sjulle vilja ha bild 23,25,27,29,30 =) ska fylla hans rum med tavlor. du kan skicka dom till grodan_86@yahoo.com

jag vill bara säga att matskålen inte brukar se ut sådär i vanliga fall. den är sådär insnöad i matbitar för att det var 20 illrar som lekte motorväg i matskålen :P

naw vad gulliga =)

puttar upp åt Smurfina73 som inte kunde komma på träffen men iaf kan njuta av alla bilder=)

Så fina bilder. Och ja, du vet ju vart du kan sända dem till mig :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars