Iller iFokus

Iller

Etikett: allmänt-om-iller
Läst 648 ggr
InfntCutie
0

Träffa en Iller innan vi skaffar en.

Hej, jag har en pälsallergiker till pojkvän och jag vill så gärna ha djur.

Har hört att Illrar kan vara lösningen på mitt problem. men vågar inte skaffa  en innan det är säkert att han klarar av dem. Så min fråga är: finns det någon Ägare/Uppfödare i Göteborg/Vänersborg/Hallands trakten? och om vi skulle kunna komma och träffa Illrarna och se om han reagerar eller inte.

Tack på förhand

Olivia.

Bogey
0

Många illerägare tar gärna emot besök av potentiella illerköpare.
Kolla den här tråden där olika illerägare har anmält intresse av att ta emot illerbesökare.
http://iller.ifokus.se/articles/4f65de3188f4723e1700c26e-traffa-andra-illeragare

Du hittar den även under rubriken "Aktuellt just nu" längst upp i meny-/tråd-listen till vänster.

JossanH
0

Tänk bara på att är man allergisk så reagerar man oftast mest på valpar och okastrerade individer, och att en allergi kan komma när man utsatts för ämnet en längre tid. Hoppas ni hittar någon att hälsa på :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

illernettan
0

Vi finns i Skaraborg 🙂

Hillbiörns illrar finns på Facebook.

P4go
0

Jag har iller och min sambo är allergisk.. Han klarar det inte om hon är mycket uppe i soffan och sånt. Nu har hon utebur och är ute mycket när det är fint väder men mina två hanar jag hade förut tålde han inte alls. :/

Det som överhuvudtaget är värt att göras, är värt att göras bra.

P4go
0

Jag bor även i Göteborg!

Det som överhuvudtaget är värt att göras, är värt att göras bra.

Killensmatte
0

Jag  finns i Kungsbacka med min lilla iller.

SandraFelicia
0

Finns i Göteborg med min illerhane =)

Fredrik85
0

Jag finns i borås o har gärna besök.

VeronicaKahlbäck
0

Självklart bra att träffa först 🙂 … Men som nämnt, jag själv kände inte av illrarna första åren förutom vid brunst/fällning/valpar men nu känner jag av dom allt som oftast. Pojkvännen tog det en kortare tid för. Fungerar dock bra med medicin och utom räckhåll för sovrum!

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus