"Min sida" inlägg kommentarer
Hej!
Är det fler än jag och Mangafreak som inte får kommentarer registrerade på "Min sida"? Vi får inte upp nya trådar vi skriver i, på listan som finns. Inte heller registreras kommentarer i den totala sammanräkningen till höger. Hur det är med egna inlägg vet jag inte, detta är första jag gör sedan jag upptäckte att kommentarerna inte registrerades igår. Innan detta har jag lagt 50 registrerade inlägg.
Mvh Ammi
Hmm. Jag ska försöka vara uppmärksam idag. Så ska jag se var mina kommenterar slutar ikväll. Bra att ni har uppmärksammat det här Ammi. Hoppas att vi kan få bukt på det så snabbt som möjligt. 
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Du ser snabbt om nya trådar kommer med i listan som finns på min sida. Kollade hur det blev med det här inlägget/tråden och den har inte kommit med i sammanfattningen till höger på Min sida.
Den fanns inte med. Mycket skumt. Har inte tänkt på det förut. Mest är det för att jag alltid går runt på sajterna och så.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Madde: Får du inlägg eller kommentarer du gör på andra sajter registrerade på "Min sida".
Jag får det inte, mina antal inlägg och kommentarer har varit samma sedan igår eftermiddag (minst).

Jag sitter med exakt samma problem kan jag säga.
Både med lista och komentarer. Har påpekat båda felen för grabbarna och hoppas de kan fixa buggen snart. hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Åsa: Va snabba grabbarna är, när det buggar. Nu har dom fått ordning på "Min sida" igen. 

haha, ja vissa buggar går snabbare än andra. Så jag tycker de skötte det fin fint. hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars