HJÄLP! För liten sele..
Min lilla tjockis här hemma är nu såpass stor att det är med nöd o näppe som selen når runt honom nu..
Selen är inköpt på ahmsillertorg. Nu till problemet, vad ska jag ha nu? Finns det selar för lite större illrar eller är det till att testa ut en kattsele eller liknande som gäller?
Man må ju passa på att fråga när man har en srot del av sveriges illerfolk på samma plats ;)
Paulina

Finns kaninselar som kan funka.. Det har vi till Molly.
Kattunge sele som du kan köpa lätta att ändra med.
är det en hagen sele? jag har upptäckt att hagen selar kommer i olika storlekar, men jag har inte sett att det står något på förpackningen. har flera hagen selar å några av dem e betydligt större än de andra
Jasså? Ja, det är en hagensele, gillar dem, synd att jag tydligen har "lilla" storleken.
Paulina
kaninsele hade vi till frodo i vintras :)
www.zoobutiq.se har fina större selar. har dem till mina okastrerade grabbar som är lite biffigare och de sitter kanon och är snygga också. Mer rejäla, karlakarar som de är :-P

vi har en hagensele för dvärgkaniner till Jorm, han har också vuxit ur sin hagenillersele.. den för kaniner blev för stor runt om magen, så dvärgkanin blev perfekt!

Men amhs-illertorg ska ju ha herrselar som är större=) kanske är nått, det är ju bara att kontakta henne och fråga=)