Hur otrevlig kan man vara
Jag är inte den som skäller o gänller på hur folk beter sig i första hand men nu måste jag fan få skälla av mig lite.
Jag är med i ett annat forum med som jag troligen går ur bara jag listar ut hur man gör.
I alla fall så la jag in en komententar om en sak för de tär vad jag har blivit lärd från en extremt kunnig person. NU var de så att 1 hade svarat före mig. Personen efter mig svara att man bara behövde veta det som det första skrev. I det stod det inget om vad denna personen i tråden ville veta. Man känner sig inte direkt välkommen på ett forum om man inte blir tagen på allvar för de mans kriver.
Ock om det var en het diskution som det kan bli här men det var inget alls så. Blir sjukt irriterad över hur man kan vara så och det är som dom inte vill ha in nya i forumet heller så fattar inte att dom har ett här då.
Grr vad iriterad jag är..
Inte vet jag vart jag ska lägga den tråd heller. grr ändra den under rätt inlägg om jag lagt den fel
varför inte bara skriva detta i den tråden där du kände dig dissad?

för hon vill skriva av sig här där hon känner oss bättre ;) gissar jag på/hoppas lite på :P
golf.ifokus.se
Jag har redan sakt där att man inte känner sig välkommen där.
Sen är det betydligt trevligare folk här inne än där o det är lättare att träta av sig då

Har vart med om precis samma sak i ett annat av iFokus forum, jag med… Först skriver folk provocerande saker, i detta fall om en person som denna person var arg på, sen när man svarar (positivt) och försökte på ett snällt och trevligt sätt förstå sig på varför den påhoppade reagerat som den gjort så blev personen i fråga skitförbannad och betedde sig som ett svin mot mig istället. Spydde galla om att jag minsan inte var välkommen i den personens tråd… Otroligt, fattar inte vad man tänker när man går ut på ett öppet forum och spyr galla över en viss person som inte kan försvara sig, och när någon påpekar detta så vänds vreden istället mot en själv… hehehe, själv blev jag så förvånad över hur man kan bete sig att jag knappt hade mage att bli arg tillbaka. Kändes bara så barnsligt och befängt…
Jo det gör ju det. Men som sagt böir det inte bättre så går jag ur forumet.
Jag vet att lite kan jag och mycket kan jag få reda på eftersom min svärfar är kunnig.

Äh, det bästa man kan göra är att bara dissa en sån där typ. Du kan vara kvar i forumet, du behöver bara inte lägga nån energi på denna persons kommentarer. Låssas som om den inte existerar! :-)

Läs den där tråden om Troll/Trolling som var aktiv för några dagar sen… lite intressant om ämnet! :-)
Det är bara det att de är hon som komenterar det mästa. Lite svårt att undvika :)
JAg vet inte hur man söker efter inägg. är för grön på sidan är trotts allt :)

Antigen söker du genom sök-knappen, överst i vänstra tabellen (bredvid skriv). Eller så söker du manuellt genom ämne för ämne och klickar dig framåt med framåt-länken nederst på tabellen till vänster.
Är det ett inlägg du skrivit i, som du söker efter, så kan du gå in under "Min sida" och därunder se "Mina inlägg", där radas dina 20 (?) senaste inlägg upp. Du kan även se en annan persons inlägg på samma sätt om du går in på dess personliga sida (klicka på dess namn).
Var det något sådant du undrade om? :-)
Om hon nu lägger sig i allt du skiver, skicka ett privat PM til denna eller lägg in ett inlägg i hennes gästbok. Skriv på ett snältt och trevligt sätt att "du tycker hon klankar ner lite för mycket på precis allt du skriver. Att du inte vill stöta dig med henne/honom, men att du finner det jobbigt med hennes kommentarer. Kanske kan hon försöka uttrycka sig lite hövligare?" Det kanske får henne att fatta att hon gått över gränsen…? Eller så kontaktar du forumets ansvariga och ber denna säga åt motsvarande till personen? Lite fegare kanske, men ger kanske större intryck om personen i fråga är helt urbota dum!? :-O

Just ja, vill du kopiera en länk till en tråd så högerklickar du på länken i listan till höger. Välj "Copy Shortcut"/Kopiera länk (?) från menyn. Sen kan du klistra in den var du vill…
tack för allt hjälp :)