Iller iFokus

Iller

Etiketter: säljesköpesomplaceras
Läst 337 ggr
cannaydia
0

3månader albinograbb finns kvar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En 3månaders gammal albino hane söker ett nytt hem omgående. Vaccinerad, chipad och veterinärbesiktigad utan anmärkningar. Är en pigg och glad kille ifrån min egna uppfödning (Murgrönans illeruppfödning). Tuff och farmåt, orädd och nyfiken. Behöver ytor att röra sig på och mkt aktivering. Van att gå med vuxna illrar och valpar, även okastrerad hane på 1år har funkat bra.
vid intresse kontakta mej på: murgronansilleruppfodning@hotmail.com alt. ring: 073-6764436 (/Malin)
Vi finns på Gotland med möjligehter till fastlandet.

ViktorMarina
0

Ååh, han är så fin! Hoppas han får ett hem snart, lillkillen!

[tiiia]
0

jisses han var sjuktvacker :)

skrollan
0

vilken chamör, undebrart vacker!

Theres
0

Ge mig!!! Hemlis

golf.ifokus.se

LeeLoo
0

Han är jättefin Malin!

cannaydia
0

tacktack!

Grabben är lika charmig utvändigt som invändigt! Riktigt go kille med hjärtat på rätt ställe och huvudet på skafft. Lekfull som ett helt fotbollslag och vill vara med och på allt. Social och frammåt. Murgrönans först födda albino valp, lite curiosa. Fler bilder finns att se på hemsidan: www.murgronan.info.se

Theres
0

Alltså, jag vill ju ha honom :P

golf.ifokus.se

animal-lover
0

Vilken plutt ! han påminner om Crazy :)

cannaydia
0

#8 japp albinosar har de alla "albinogenen" haha och den måste jag få säga är unik för just illrar. Roliga djur och smuttsiga MÅSTE en albino iller vara, tävlingen pågår dagarna i ändan om min albino Göran eller denna lilla parvel är smuttsigast vid dagens slut *suckar* Smutts är skoj ;-) *Grabben finns ännu kvar för intresse*

ferretgirl
0

Vilken liten charmknutte, hade det inte varit för att jag har fullt hus här hemma, så hade jag gladligen tagit hand om honom. Bara älskar albinosar  så jätte mycket, har själv 2. 6-åriga Lina och 2½-åriga Nanooq. Albinosarna är väldigt speciella, oftast väldigt spralliga. Det är dom jag känner iallafall, inte bara mina egna 2 men även andras albinosar som jag har träffat.

AlbaStiffler
0

*putt* Grabben ´verkar finnas kva än.

Theres
0

Vad kostar han?

golf.ifokus.se

skrollan
0

putt

Norrskenets
0

#12 du får maila och fråga om du är intresserad=)

[tiiia]
0

är helt förälskad i den där lille albinokillen :O

AlbaStiffler
0

*megaputt*

cannaydia
0

Lite nyare bild på grabben, när han var ca 9veckor gammal…Är en busig och glad kille som älskar att leka, född 23maj och uppe i en vikt på 1kg.

skrollan
0

gudomlig!

[tiiia]
0

Det borde vara förbjudet att lägga upp bilder på en sån söting. Viiilll ha juuuu :/ Men det går icke..

cannaydia
0

Har fått prisfrågor på honom och då han blir 4månader den 23september har jag valt att sänka valppriset till 2000:- (Så Er som jag sa valppriset till är alltså 2000:- hans pris. Valp, direkt ifrån uppfödaren aldrig varit utplacerad.

Älskar att vara ute och smuttsna ner sig. han är ju albino ;-)

Vi bor på Gotland med möjligheter till fastlandet. Kommer bl a åka till Skövde den 28september…

AlbaStiffler
0

putt

vintherlind
0

Han är otroligt söt.. hade det inte krisat i kassan hade jag köpt honom direkt. men man kanske får se honom i skövde och så smälter man lite till. har alltid velat ha en albino.

cannaydia
0

#22 finns han ännu hemma så kommer han att få följa med högst troligt :-) Hoppas dok han ska få ett hem innan för de behöver han. Fukar problem fritt med både äldre och yngre illrar han umgås dagligen med hos mig. Full av liv…

cannaydia
0

Nyare bild, dok ej färsk.

cannaydia
0

.

cannaydia
0

.

Theres
0

Som sagt… hade jag inte behövt alla mina pengar till de illrar jag redan har så :P Har inte råd att lägga pengar på en ny…men jag har råd att utfodra honom ;)

golf.ifokus.se

Gilla
0

Gissa vem som ska få se bilderna när han kommer hem ;o)

Vi har båda varit sugen på en albino men en av oss mer än den andra.
Efter att ha sett vilken fart det blev på klumpen Marwin när Dookie kom till oss så…
Bara ett litet problem. Han orkar inte alltid med henne o hon går omkring o gör livet "glatt" för oss alla när han ligger o sover ;o)

Han var ju bara för underbar GladHar dregglat över annonsen i flera dagar nu.

cannaydia
0

Men HEJ Gilla!!! =) Jag tänkte göra ett hem besök hos er nästa gång jag är i stockholm ;-) …med illervalpen…

[tiiia]
0

Finns han kvar?

cannaydia
0

nja det ser ut som att han kommer att flytta om ca 2veckor nu.

Norrskenets
0

va kul=)*håller tummarna*

[tiiia]
0

#31 aha okej :/ hade precis övertygat killen om att vi borde skaffa en till iller :) Men jag hoppas att han får ett bra hem iaf :) vem blev den lyckliga? :)