Tankat billigt Vadstena
Hej! Är i Vadstena. Hittade jättebillig bensin, 9.71 på Statoil! 
För mig som fick ge 11.40 på macken hemma och vet att dom tog 11.48 i Visby, var detta JÄTTEBILLIGT. Ett tips till dom som inte har alltför långt till Vadstena.
Å jösses det var billigt!! Synd att man inte bor i Vadstena
I Uddevalla kostar bensinen på den billigaste macken 11.19:-
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
Jag använder inte ens bensin utan diesel. Men det börjar bli svindyrt det med. Tyvärr.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Det var bra pris, fast jag skulle nog inte tjäna på att åka dit och tanka. hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Önskar jag haft ett helt lass reservdunkar med mig. Hade inte ens den som skulle funnits, tyvärr.

*Asg* Ja men så brukar det vara, reservdynakarna är aldrig där man behöver dem. hihi
Audiatur et altera pars

Förrförra veckan tankade jag i Sala för 9,55:- Nu i onsdags kostade det 11,79:- på samma mack….
Sala har haft billig bensin under långa perioder förut..billigast i landet t.o.m.! Ibland var det 8,95:- i Sala medans det i Västerås (4 mil bort) kostade över 11:-Men nu har det gått åt h-e med priset tycker jag! Ska köpa moppe tror jag… 
Konstigt förresten att priset alltid höjs under dagen ifall man INTE tankar på morgonen innan man åker till jobbet…. Eller att det sänks under dagen om man tankar på morgonen!?! 

Tankade i dag. 11.71 på Hydro. Vidrigt tycker jag.
Audiatur et altera pars
Glömde skriva att, stationen är en automatstation och tar endast kort (bank och statoils). Dom har legat under tian de senaste 2½ månaderna.

Den Hydro vi tankade på var också en automatstation. Men det hjälpte tydligen inte;-)
Kanske beror det på att de tog pengar i automaterna också. hihi
Audiatur et altera pars
Jag tror att bensin är dyrt i hela sverige. Måste vara ett undantag i just Vadstena. Trevligt för dem som bor där eller passerar där ofta. 
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
#10: Jo du, man skulle haft "ett gäng" 20L-dunkar med sig och fyllt upp. Tankade innan jag åkte från Åsa och det var inte billigt det inte…

12.05 för 95 oktan här nu i Heby…. 

Ja, här ligger priset mellan 11.71 och 12.19. Svindyrt. Och självklart tittade Ammi fel så det blev en tankning på 12.19 istället för 11.71. ;-) Så lätt det kan bli fel.
Audiatur et altera pars