Frysta dagsgamla kycklingar säljes
Hej, efter att jagat kycklingar som en galning o fått åka till stockholm för o köpa har jag äntligen fått tag i en kille som säljer kycklingar i örebro, tänkte höra om det är någon mer i örebro trakten som vill köpa. De kostar 2kr styck och är 50stycken i varje paket. Om nån mer är intresserad så kan ni ju pma mig. Så kan jag lägga en beställning åt oss alla.

Pm på väg!
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

åh synd det är så långt för mig =(
Får tacka för sms:et hade helt missat den här tråden. =) Så kommer bli några kycklingar till Zeal och Frank. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
1# yes done!
#2 jaa det är trist när saker o ting ska vara så långt bort, har ju aldrig tripps åt det håller av landet heller tvyärr :(
#3 Yes of course, tråkigt om nån skulle missa, hade själv blivit mkt besviken om jag hade missat tillfället. Yes Zeal o Frank får knappra kyckling tills de tröttnar på fjärdrar :)

Suveränt att hitta på nära håll ju!
Ser Gwen denna annonsen så packar hon ryggsäcken och börjar gå direkt. Var alltför längesen hon fick fluffiga saker tycker hon.
#5 jaa det är ju det, men tyckte jag såg nån annons inne på repti,net om nån nisse som sålde i Borås,. är inte det hyffsat nära Göteborg?
Razz hälsar att han förstår Gwen, om han inte får kyckling inom en vecka kommer han med att emigrera

#6 Han hade annonsen, men inga kycklingar när jag tog kontakt med honom.
Gwen försöker emellanåt tugga på en katt, fluff, som fluff. Men hon tror att de måste vara gula för att smaka riktigt gott.
#7 ah i see, tokigt :( Mmm katter saknar ju näbbar som illrar verkar ha en fäbläss för
Ger man illrar döda fullt fjädrade kycklingar med huvud och allting?…
Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur
#9 Ja. Det är inte mycket fjädrar på de dagsgamla kycklingarna, men man ser dem i bajset då de är svåra för illrar att bryta ner. Däremot så skulle det vara mycket jobbigt att plocka dem innan, och det är ingen fara alls för illern att äta dem heller.
De är inte så stora och illrar är rovdjur och tuggar i sig hela djuret i ett naffs. Faktum är att de äter större ben än så, exempelvis sådana som är i fullstora kycklingvingar och det är både bra för tandhälsan men är även en nödvändig källa till tex kalcium.
Paulina
Är detta något som fortfarande är aktuellt? Finns denna person fortfarande i Örebro? :)