Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 972 ggr
MarieG
0

Era bästa tips i hur man får illervakt?

Jag är på gång Att skaffa iller, den enda nackdelen med just iller verkar vara att fet är svårare att få vakt till dem mot om man jämför med hund och katt därför behöver jag era bästa tips på hur man får illervakt! Vet ni några pensionat som tar emot? Kanske nån av er bor i Stockholm mot norra sidan och vi kan ställa upp för varandra om det behövs?

Mixxy
2

Skaffa vänner med iller! Gå på illerträffar, åk och besök folk, bekanta dig med andra över internet mm. så att du lär känna andra med iller. Vet inte vad jag skulle göra utan mina vänner iaf :)

JossanH
0

Säger samma sak här! Skaffa dig bekanta som har iller eller ha underbara föräldrar som ställer upp ;)

Sajtvärd på Iller.ifokus

Grodan
0

Annonsera här i god tid innan avresan.😃

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

MarieG
1

Låter som jag får se till att skaffa mig lite nya vänner då ;) Nån som vill bli kompis med mig och min eventuella iller framöver? 😉

JossanH
0

#4 kom på illerträff/utställning och bekanta dig! Eller bara annonsera här, för det finns förstås ofta behov för illervakter :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

MarieG
0

Attans, ser att det nyss varit en i Hagaparken…:( Hur ofta är det träffar och utställningar?

JossanH
0

Inte allt för ofta nu för tiden tyvärr. Det är väl till hösten nästa utställning i Sverige anordnas- om inte arrangörerna har andra planer förstås. Illerträffar haglar det inte tätt heller nu för tiden.

Sajtvärd på Iller.ifokus

MarieG
0

Hm, det lät ju inte för muntert….. Vore ju faktiskt roligt att lära känna lite folk som har iller om jag nu skaffar!

FerretCrow
0

#7 vilken utställning är det då?

Michaelaloretta
1

Vi ställer gärna upp om du behöver vakt framöver, vi har själva en illerkille som heter Harry och han älskar sällskap :) Vi bor i Centrala Stockholm.

JossanH
0

#9 tänkte om sweetheart ska fortsätta?

Sajtvärd på Iller.ifokus

kredka
0

#11 tyvärr dels pga ändrade arbetsförhållande och dels pga hälsoskäll (det sista från min sida) kommer sweetheart ferret inte hållas i år. Ts jag bor på norra sidan med mina 5 illrar :):)

Välkommen till ferretplanet.se :)

JossanH
0

#12 trist, men då vet jag att jag inget missar då jag inte kan fara på utställning i år.. ;)

Sajtvärd på Iller.ifokus

MarieG
0

Michaelaloretta: låter ju jätte bra! Vi får höras vidare om det ?

MarieG
0

Kredka : På norrsidan :) var håller du hus? Jag bor i Jakobsberg

Michaelaloretta
0

#14 absolut, bara hör av dig när det är aktuellt så ställer vi gärna upp :)

kredka
0

#15 jag bor i Upplands Väsby ;)

Välkommen till ferretplanet.se :)

MarieG
0

#16 det ska jag! 😊

MarieG
0

#17 Ah, det är nära ju, kanske kan låta illrarna träffas någon gång om det nu blir så jag skaffar?