Iller iFokus

Iller

Etiketterillern-i-mediaillern-i-litteratur
Läst 611 ggr
Satmaran
0

Iller på TV ikväll!!!!

Tänkte bara tipsa om programmet Djurgalen på 1:an kl:19:00.

Det ska bl.a handla om illern Cindy som inte kan sluta tugga på folk.

Vem vet, kanske man kan få några tips från England?

[jenkass]
0

oj vad kul! mkt bra tips ute i tid så man inte missar det ;)

Ceciliaolucifer
0

Jag har för mig att jag har sett det förut. En äldre man som har 2 illrar i sin källare ;) och kommer jag ihåg rätt så lyckades dem inte. Dem förespråkade en metod och så fick man inte se ngt resultat ;)

Sen tror jag att det var han som lät sina illrar slicka vetegroddsolja från ansiktet eller typ kinden, tror jag att det var. Och dem hävdade att det var ett av felen ;D Som gjorde att hon bet dvs..

Hoho, men tänk om jag har fel Oskyldig

JossanH
0

#2 det programmet såg jag också! De påstod att en iller inte fattade skillnad mellan att slicka o bita på folk.. gaaah, kan jag lova att dom gör!!

Sajtvärd på Iller.ifokus

skrollan
0

ska jag kolla på:D

Norrskenets
0

Tittar nu*weee*Skrattande

berry892
0

Tusan också jag kan inte kolla nu, mina föräldrar sitter vid tvn och dom tittar på något annat:( Kommer det fler illerprogram nån gång tro?

skrollan
0

vi med :D

Norrskenets
0

#6 Ja det kommer det säkertSkrattande, men det kommer inte så ofta som hundar och katter

Norrskenets
0

Va synd att dom inte skulle prata om fotfetisch istället för hudfetisch, tänkte eftersom det är många illrar som har just fotfetisch hehe

babsan
0

åhh, jaag kom precis hem så jag missade det =( men vad handlade det om ?? :)

Norrskenets
0

han hade två illrar, två töser. Den ena va jätte snäll medans den andra bet främmande i fötter och armar/händer. hehe=)

Velsan
0

å tycka att bita i mjukdelar var ett sätt att tigga :P haha. att mina får slicka från ansiktet är vad som gör att de inte biter mig där :P

[tiiia]
0

För en gångs skull så lyckades jag faktiskt se programmet. Kul att se illrarna som var med, fick tillomed lite sällskap när jag kollade tackvare söthetsfaktorn på det lilla bitmonstret :)

Måste säga att man faktiskt blev lite sugen på att bygga något åt Dior när man såg hans källarbygge som de visade. Såg ju ut att vara uppskattat :) frågan är bara vad man kan bygga som inte förstör halva väggen här hemma Fundersam Anar att hyresvärden inte uppskattar massa hål i väggen :O

skrollan
0

ja, hade jag ett rum som bara var pälsaranas skulle jag bli byuggare ;)