Iller iFokus

Iller

Etiketterutställningarträffar
Läst 1180 ggr
kredka
2

Stockholms illerträffen 2014

Då var det dags att sätta datum för 4 illerträff i Stockholm - vad roligt att folk verkar tycka om den och varje år dyker upp fler och fler personer :) 

I år ses vi den 24 maj klockan 12.00 vid Koppartälten i Hagaparken.

Tiden är ca tiden så om man kommer kl 13 så kommer vi att sitta nånstans på gräset och det brukar vara väldigt lätt att hitta oss. 

Här kommer länk till event på facebook: https://www.facebook.com/events/739789219374582/

Som vanligt - alla deltar på egen risk, ha gärna i åtanke eventuella smittorisker och kolla gärna skabb på illrarna innan träffen.

Hoppas vi ses på plats,

mvh

kredka.

Välkommen till ferretplanet.se :)

VeronicaKahlbäck
0

Kommer du ha med butiken? 🙂 …Eller kommer någon annan ha med något roligt?

Jag hoppas i år igen att jag kommer ha möjlighet att komma dit, ser som vanligt inte särskilt ljust ut dock 🤪

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

Animustassar
0

Är det nån som ska dit ifrån Uppsala med omnejd (har vägarna igenom Uppsala)???Jag och illrarna samåker gärna…

// Jenny and the tassiliciousCool

Rebellkatten
0

Får se om vi kommer ^_^

kredka
2

#1 ska försöka packa nåt roligt och ha en liten butik med, förslag på grejer som ska med tas gärna emot ;) annars brukar jag ha ocskå rabatt för deltagare så att man kan beställa på nätet och hämta på plats ;) sen så vet man aldrig förra året dök upp 2 personer med diverse egensydda grejer till salu ;) Ska försöka också fixa något roligt i år - förra året hade vi små present påsar samt smakprover av barf, så vi får se vad vi lyckas med i år förutom enormt trevlig träff ;)

kredka
0

*putt* :) Skriv in er gärna på event's fb sida så jag har någon minsta lilla hum om hur många tänker komma ;)

kredka
0

Det kommer att finnas provpåsar med rEVOLUTION torrfoder sponsrade av frettchen4you och i begränsat antal (först till kvarn ;) ) provflaskor med NanoAnimals Smell Stop :) Så kom ihåg att dyka upp på träffen ;)

Ljusa
0

Är det fritt fram att komma för oss som inte skaffat iller en?

Or yet in wise old Ravenclaw, if you've a ready mind, Where those of wit and learning, Will always find their kind
- J.K. Rowling

kredka
1

#7 alla är välkomna, det är underbar tillfälle att träffa lite illrar och prata med olika ägare

Animustassar
0

Jag hoppas verkligen att jag ska lyckas få med mig damerna och få ihop ekonomin så jag kan komma…

// Jenny and the tassiliciousCool

Pinkie pie
0

Dyker upp med pojkarna om vi orkar ta oss in ^^

kredka
0

Imorgon är det dags :) vi ses kl 12 vid koppartält i Hagaparken :) Det ryktas om en överraskning ;)

kredka
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Förberedelser är i full gång :)

Zandrama
0

Åh så jäkla tråkigt att jag missar i år :(

Hoppas ni får det super trevligt och mysigt ❤️

//Belinda aka Zandrama