Jag har blivit med iller igen!!
Så nu hörs äntligen ljudet av små tassar mot golvet här hemma igen
Mannen som adopterat oss heter Hillbiörns Ted och är 5 år.
Han är en helt underbar liten snäll iller som (peppar peppar ta i trä) är helt exemplarisk på att gå på lådan.
Just nu tycker han dock att nya matte e jättedum och strejkar därför under soffan.. Dumma nya matte som plockade fram den där damm sugande snabeldraken usch den som är så hemsk!!
Ska iaf bli riktigt kul att få lära känna den lilla mannen och se vad han e kapabel till.. vi har redan haft några drabbningar i morse gällande äganderätten på min penna och tandborste men jag tror jag än så länge har kvar äganderätten..
Kommer att skriva mer i min dagbok är det tänk om det är någon som vill förlja Ted och se hur de går för honom
Å va ja e glad hihi
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

GRATTIS! Vad skoj att Ted bor hos dig. Har träffat herren irl. Söt grabb!
Hoppas då att vi får läsa riktigt mycket om honom här inne också.
Mvh Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Grattis. Fast jag visste ju om det men måste ju få gratulera dig i alla fall. Det är så kul att du äntligen fick tag på en iller.
Och en pastell oxå.
Hehe.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

GRATTIS till lilla Ted!!! Är han långhårig eller ser det bara ut som så på bilden?
Riktigt stilig är han i alla fall 
GRATTIS Ted är jätte fin!
Ja bilden glömde jag helt bort. Jättefin är han.
Nje han e inte långhårig men han har bott mycket ute i vinter så det är en ordentligt vinterpäls han har 
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
Får passa på att gratulera dig och Ted igen, jisses vilken stilig herre du har hittat.. eller som hittat dig!!
Hoppas ni får många roliga stunder tillsammans, - vill gärna träffa honom snart! =)

Grattis och vad kul att du fick en iller så snabbt igen och att det blev en sådan underbar iller som Ted.
Hej TottsiGirl. Grattis till Teddan, det är en helt underbar kille! Ge Teddan två pussar från mig och Carola.
Hälsningar /Ammi

Åh vad kul för dig!! Grattis hoppas att ni ska trivas bra tillsammans!!
MvH Malena och dem 3 busiga B:na Benjamin, Baghera och Hillbiörns Bettan
Grattis! Hoppas ni funkar ihop!!!
Mvh Andréa och Ronja!

Grattis! Jättestiligt grabb :)

Grattis!!! Hur kommer det sig att det blev just han?
Hoppas det fortfarande går bra nu efter 2 dagar hemma hos er. Antar att ted fick stanna hemma medans du är på illerträff i göteborg. 
Tjo!
Jodå det går bara bra med Ted fast idag har jag inte varit hemma så mycket för jag har ju varit i Gbg på en mycke trevlig illerträff :)
Men Ted han smyger runt här hemma och gör sig hemmastadd.. LÅter honom ta det i sin egna lilla takt, men hmm vad matte luktade underligt när hon kom hem.. hihi så då va man ju bara tvungen att undersöka och nosa ordentligt 

Förstår jag det. Du hade ju varit ute och sprungit med andra illrar ju. hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Grattis till H-Ted vad kul för dig . kommer Ted med hit det vore kul att se han
Hmm jag har inte riktigt helt bestämt mig om han ska få följa med ännu.. Men om allt fungerar bra här hemma så kanske han får följa med :) Om han vill åka med vill säga 
Ja det vore ju kul och få träffa ted i maj. Han kan ju få vara på sin kant. Finns säkert något ställe där han kan få vara för sig själv. Vore så kul och träffa honom och ta lite kort.
Puttar upp tråden. Tänkte höra hur det går med ted. Nu har ni ju haft honom i några veckor