ett rop på hjälp..
Hej!
Jag skulle behöva lite hjälp. Det är så att min lilla baby blivit en riktig elaking! Hon har helt plötsligt börjat bitas, vilket hon aldrig gjorde förut och blir skitsur om man försöker sätta henne på lådan, som hon gått på utan problem innan.
Jag vet inte vad jag ska göra. Ju mer jag tillrättavisar ju surare blir hon.
Är det nån som har tips eller vet hur vi ska göra här hemma? Hon är egentligen världens snällaste, kanske nån slags trotsålder?
jättetacksam för svar
/yasmine & terroristen
det låter som trotsåldern samt att hon har blivit lite varm i klädrena hos er ;) Det är nu det verkliga jobbet börjar.
hur gammal e hon?
Jag puttar upp en tråd om bitträning samt en om lådträning åt dig.

okej. Hon är typ 4-5månader.
jag har testat en massa av de tipsen som finns här på sidan. men uatn resultat. som det där med citron, men de var det var tydligen jätte smaskigt..hehe
hehe, ja trotsålder skulle jag tippa på… :) är inte illrar finurliga små monster :P
Det viktiga i det hela är att du visar att hon gör fel VARJE gång hon gör det. Även om hon inte verkar bry sig o bara blir sur så kommer hon inse att det inte går att komma över dig i rang och att hon får rätta sig in i ledet. Hade ett liknande problem med en av mina när han var liten.. Men plötsligt så hade han fattat allt jag traglat och tjatat om och blev en riktig nallebjörn!!
Sajtvärd på Iller.ifokus