Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 201 ggr
Jenzan
0

Iller tös på ca 12v

Har dragit mig länge med att skriva en annons. =( Har fått hem en underbar illertös vid namn Grynet. Men det visade sig att min son var allergisk. =( Måste nu hitta ett nytt hem åt henne. Hon är vacc, chippad och nyligen vet besiktad.

Hon är duktig med lådan och bitningen har avtagit rejält. Naffsar lite lätt vid lek. Hon är väldigt framåt och inte rädd för nått nästan. Vill gärna vara med överallt då menar jag verkligen överallt.

Men.. tänk på att en valp testar nya människor. De är mkt tid och uppfostran. Du bör ha haft/har iller eller vara väldigt påläst och veta vad du skaffar. Hon är bitfri mot mig, men när min kompis hälsade på så var hon tvungen att testa.

Är det en barnfamilj så tänk på att valpar är mer allergi framkallande än vuxna.

Maila mig el ring på 0704689271 så får du veta mer.

Ingår en hel del foder, snuttefilt, filt från mamman, matskålar mm.

Mvh Jenny och Grynet. 

Bilder kan mailas

AlbaStiffler
0

*putt*

Norrskenets
0

putt*

NoraDede
0

urscha blev så jädrans sugen nu =/

Norrskenets
0

Saffi puttar lite för sin syrra, hoppas du hittar ett bra hem åt henne

League
0

Hur ser hennes stam ut? Jag letar efter en hona att ta valpar på… Har 3 illrar, en hona på 4år, en hane på 2år och en hane på ca 22veckor.

Vad hade du tänkt ta för henne? Vart bor du? Bilder?

MVH Totte, Ronja och Samsonight (Samson)

Norrskenets
0

#5 det står att du ska maila eller ringa om man är intresserad=)

Smurfina73
0

Jag är ÄNTLIGEN med iller..=) Grynet tösen ska flytta hem till oss ngn av dom närmaste dagarna. Är sååå lycklig..=))))))

sarae
0
Smurfina73
0

Tack…=D *överlycklig* håller på och illersäkrar här hemma för fullt. Kom just på att jag måste sätta såna där lås på vissa köksskåp..framförallt sopskåpet..=) Det brukade vara poppis försöka få upp förut.

Norrskenets
0

Grattis!=) *Saffi hälsar till syrran Grynet*

NoraDede
0

grattis

Smurfina73
0

Tack tack…känns lite överväldigande just nu. Med den så vältajmade illerträffen. Har för mej det var en träff här tidigare oxå. Då kändes det låångt bort att hitta en iller någorlunda nära. Men livet har alltid överraskningar i beredskap..Efter närmare 9 år utan iller…så är det enormt få lite liv och rörelse här hemma. Ser framemot att inte veta vad som väntar då jag öppnar dörren. Jaja..jag vet ni skrattar.. "vänta bara.." men så är det…fast jag säkert inte komma känna så alla gånger nyckeln sätts i låset..hehe

skrollan
0

garttis, viulken lycka :D