Iller iFokus

Iller

Etiketter: säljesköpesomplaceras
Läst 1282 ggr
eerikabergstrm
0

Någon som planerar pastellvalpar i vår?:)

Halloj! Som rubriken lyder undrar jag om någon uppfödare planerar en pastellvalpkull nu i vår?:) Vi bor i älvdalen så vi har långt till allt, därför är inte avstånd något problem för oss att komma och hälsa på! Just nu har vi 2 viltfärgade honor som bara är till sällskap alltså inge avel! som båda fyller/har fyllt 1år och nu funderar vi på att utöka familjen:) dehär är bara en spekulering och hittar vi inte den rätta så väntar vi.:) Ähh! vet inte riktigt va jag ska skriva utan att låta dum.. så är det någon där ute som vill veta mer så berättar jag gärna de privat:-):-) Mvh Erika, Pierre, Sally och Daisy

FerretCrow
0

Här planeras pastell valpar både vanlig pastell och choklad. valparna beräknas om 6 veckor då parningen avslutades idag =)

eerikabergstrm
0

ååh va roligt! :) du har fireflameferrets va? Va in å kika på din hemsida tidigare isåfall:D otroligt fina illrar!:)

FerretCrow
0

#2 Japp det är jag som har den uppfödningen =)

eerikabergstrm
0

Okej!:) Vi har bara drygt 30 mil till dig då;) föredrar du mail, chatt på fb, chatt här eller nå annat alternativ? Vill gärna höra mer om din uppfödning

eerikabergstrm
0

:-D*

FerretCrow
0

#4 Sänd gärna ett mail till upffödningen på fireflameferrets@live.se

animal-lover
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det finns en liten chans att det skulle komma pastell i min parning,  lite större chans för dark chocholate då hanen är chocholate self. 

Här är en bild på kombinationen

eerikabergstrm
0

Åå vilka sötnosar!!! :-) okej vi får väl se det då:-D

Keen
0

#7 Det ska bli jättekul att se vad det ploppar ut för godingar efter dem. Är rädd att jag kommer bli vansinnigt valpsjuk om det dimper ut dark chocolat så var beredd på att få er en stalker! ❤️🤪

Tweedlee tweedlee Tweedlee dum, I´m as Sweet as Bubble Gum.
Mercy mercy Puddin' pie, I've got Something that Money can't buy..!

animal-lover
2

#9 Jag är oxå rätt spänd över vad det kommer komma för bäbisar där, sitter som på nålar här hemma 🙂

Du behöver inte vara en stalker för om det kommer en sån liten goding så skulle jag lätt lämna den hos dig då jag vet att den skulle få ett super hem 😃

Keen
2

#10 Jag ska följa er med spänning här på hemmaplan. Det är så kul att parningssäsongen äntligen är igång. Andra följer tv-serier men jag följer er uppfödare jag istället, det är mycket mer spännande.🙂

Men oj, tack i massor för den komplimangen!!❤️
Nu vet jag inte vad jag ska säga. Ordet tack blev så fjuttigt liksom.🤗
Nu är jag rädd att valpsjukan vaknar till liv här, hihi!

animal-lover
2

#11 Haha ja det är mer spännande med kullar än tv-serier, man är som ett nervvrak ibland 😉

Det är så lite så, har ju sett bilder både här och på fb hur älskade dina illrar är, så att kunna få lämna över sin bäbis hos en sån människa som tar så bra hand om dom är det man önskar sig som uppfödare 🙂

Keen
0

#12 Ibland blir saker så spännande att det nästan blir läskigt, fast på ett bra sätt då förhoppningsvis. 🙂

Åh, asså jag blir alldeles varm av så fina ord.❤️ För mej är det liksom bland det finaste komplimang man kan få. Det finns inget som är så underbart att få höra som då nån ser att man verkligen lägger ner sej helhjärtat i sina djurs liv. Åh! Hade du varit nära nog hade du fått världens kram! 🤗 De orden lever jag länge på.🌺

illernettan
3

Kan bara instämma med animal-lover 🙂. Är så betryggande att Iorek bor hos dig och jag är så glad över det ❤️.

Hillbiörns illrar finns på Facebook.

Keen
2

#14 Men ååh, underbara ni!❤️❤️
Nu får ni ge er för snart rodnar jag så jag blir självlysande här.😊🌺